۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۴۷
کد خبر: 85026507
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

یادواره چهار هزار شهید استان یزد برگزار شد + فیلم

یزد - ایرنا- همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره چهار هزار شهید استان یزد جمعه شب با حضور خانواده معزز شهدا و مردم و مسئولان در حسینیه محله خیرآباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی یکی از فرماندهان و راویان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی در زوایای مختلف مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است.

"محمد حسین کاجی" با تبریک دهه فجر و ماه رجب به اهمیت جهاد تبیین و ذکر خاطرات رزمندگان دفاع مقدس به مردم به خصوص جوانان اشاره کرد و پیگیری و انجام آن را خواستار شد.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم برای جهاد تبیین، روایتگری دوران دفاع مقدس و بیان نقش رزمندگان جان برکف اسلام است که هرچند در این خصوص کارهایی شده ولی باید تقویت شود.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه به ذکر خاطرات خود از آن دوران و همچنین شهدا اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت ضمن اقتدار، موجب شکست اهداف فرهنگی دشمن است.

کاجی همچنین در خصوص شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و گفت: باید به ابعاد زندگی و خدمات آنها بیش از قبل در کشور پرداخته شود.

وی همچنین به شهید ابراهیم هادی را که خود را وقف دین و انقلاب اسلامی کرد اشاره کرد و گفت: تمامی تلاش او در دوران دفاع مقدس سر مشق نوجوانان و جوانان در کشور اسلامی است .

در این مراسم چندین برنامه فرهنگی و هنری شامل پخش کلیپ شهدا و مداحی و سخنرانی توسط کارشناسان مذهبی صورت گرفت و نمایشگاه کتاب و عکس برپا شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha