۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85026582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مریوان: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را سرافکنده می‌کند

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان مریوان گفت: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان کشورمان را ناامید و سرافکنده می کند.

اسماعیل احمدی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ۱۲ بهمن که جشن های پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد تا به امروز شاهد مشارکت مطلوب مردم در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف این مناسبت بزرگ بودیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان مریوان هم در دهه فجر پروژه های مختلفی در بخش های عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی شد، افزود: این دهه مبارک، جشن پیروزی، آزادی و استقلال مردم ایران است که خون های زیادی را برای تحقق این اهداف متعالی تقدیم کردند.

فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه اقشار مختلف مردم قدردان ایثارگری و خدمتگزاری شهدا و ایثارگران هستند، گفت: مریوانی ها هم امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت می کنند تا بار دیگر همیشه در صحنه بودن آنها در صفحات تاریخ ثبت شود.

احمدی یادآور شد: مردم مریوان در دوران دفاع مقدس در مقابل ظلم و ستم دشمنان ایستادند و برای دفاع از آب و خاک و ناموسشان یک هزار شهید هم تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه این فرهنگ و باور همچنان در جامعه ما پایدار است، ادامه داد: بی شک حضور و مشارکت آگاهانه و هوشمندانه مردم در جشن های انقلاب به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید و سرافکنده و دوستان را امیدوار می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha