۲۲ بهمن متفاوت در دیار الوند/ همدانی ها حماسه شکوه و غیرت آفریدند + فیلم

همدان- ایرنا- مردم انقلابی، غیور و همیشه درصحنه دیار دارالمومنین همدان امروز همنوا با اقیانوس خروشان ملت بزرگ ایران اسلامی در چهل و چهارمین بهار انقلاب با راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر از غیرت، شکوه و عزتمندی خلق کردند و به رجزخوانی ها و یاوه گویی های دشمنان و استکبار پاسخ کوبنده دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی امروز در چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب حکایت دیگری از اراده و انسجام ملی را در جای جای ایران اسلامی و این خطه شهیدپرور به نمایش گذاشت.

زنان و مردان غیرتمند و شهید پرور در جای جای استان همدان امروز با در دست داشتن تصاویری از شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان جبهه مقاومت و تمثالی از شهدای والامقام دفاع مقدس بار دیگر با ادامه راه پرصلابت مقاومت و مسیر نورانی شهدا تجدید میثاق کردند.

۲۲ بهمن متفاوت در دیار الوند/ همدانی ها حماسه شکوه و غیرت آفریدند + فیلم

غیورمردان و شیرزنان این خطه شهیدپروز امروز با یاد و نام سردار دل ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با پشت پا زدن به همه هیاهوها، غوغاسالاری ها و تبلیغات منفی دشمن برای القای ناامیدی و یاس در میان مردم ، نشان دادند که تطمیع ها، تهدیدها و تحریم ها نمی تواند در اراده مصمم و وفاداری ملت به نظام و انقلاب خللی ایجاد کند.

مردم همدان و جای جای ایران اسلامی با وجود همه تنگناها و فشارها اما بی گلایه، قدردان و قانع تر از همیشه با همان پشتکار و تعهد دوران انقلاب و دفاع مقدس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را محکم تر، پرشکوه تر، متفاوت تر و استوارتر از سالهای گذشته به نمایش گذاشتند.

از هر نسلی آمدند حضور اقشار مختلف مردم از رئیس و مرئوس، روحانی، بازاری، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و حتی خبرنگاران در حالی که تصاویری از امام راحل (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهید سلیمانی و پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی در دست داشتند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را به ثبت رساندند.

از دانش آموز و دانشجو تا معلم و کارگر و از پیر و نوجوان تا مادر مهربان شهیدی که با ندای الله اکبر همه آمده بودند تا پنجه در پنجه استکبار افکنده و نظام سلطه را گوشمالی دهند.

۲۲ بهمن متفاوت در دیار الوند/ همدانی ها حماسه شکوه و غیرت آفریدند + فیلم

خیابان ها و کوچه های شهرستان بهار نیز در چهل و چهارمین بهار انقلاب مملو از صحنه های عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود، مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان بهار همچون همیشه و پربارتر از گذشته به صحنه آمدند و حماسه ای جاوید در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ خلق کردند.

۲۲ بهمن متفاوت در دیار الوند/ همدانی ها حماسه شکوه و غیرت آفریدند + فیلم

حضور نوجوانان و جوانان در آیین شکوهمند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بسیار پررنگ تر از سال های گذشته بود و این موضوع نشان دهنده رویش های انقلاب اسلامی در آستانه چهل و پنج سالگی است.

مردم مومن و انقلابی شهرستان تویسرکان و روستاهای این شهرستان نیز در مسیرهای مشخص با سر دادن شعارهای «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «جانم فدای رهبر» با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و رهبری فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

در شهر فامنین هم مردم مومن و انقلابی این شهرستان از خیابان گردهم آمدند و با سردادن شعارهای انقلابی شکوه و حماسه ای دیگر آفریدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha