حضور پرشکوه ملایری ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ حماسه ای از جنس پایداری و عشق + فیلم

همدان- ایرنا- مردم ملایر امروز همصدا با ملت ایران شکوه و حماسه‌ای دیگر در یوم‌الله ۲۲ بهمن آفریدند، حماسه‌ای از جنس پایداری و عشق به انقلاب اسلامی که بار دیگر در تقویم صلابت این مرز و بوم حک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مردم شهید پرور ملایر امروز که روز شهدا، امام راحل و نجات ملت ایران از چنگال طاغوت و طاغوتیان بود، باشکوه و پر صلابت و به عشق حاج قاسم، حاج تاجوک، طالبی‌ها، عباسی‌ها، ابراهیم‌خانی‌ها و علی نظری‌ها و برای آرمان امام راحل و حماسه جاودانه روح‌الله و هزاران شهید گلگون کفن به صحنه آمدند.

شعار همیشگی ملت ایران این جمعیت انقلابی، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه‌گر» بود، پیام مردم ملایر در سراسر این خطه طنین‌انداز شد و به دشمن مخابره کردند که هرگز انقلاب و امام را تنها نمی‌گذارند.

ملایری ها فریاد زدند «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، تا دشمن بداند این مردم همیشه بیدار است و انقلابی پای آرمان‌ها و افتخارات خود در طول ۴۴ سال پرشکوه و عزت‌آفرین ایستاده است و از اهداف خود عقب نمی‌نشیند.

راهپیمایان ملایری در این خروش پرشکوه یاد آیت‌الله سیدمحمد میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی در دوران انقلاب و دیگر علمای بزرگ این شهر، شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت شهید علی نظری را گرامی داشتند و عاشقانه فریاد زدند که در این مسیر نورانی ماندگارند.

در این اجتماع بزرگ مردمی اقشار مختلف اعم از دانش‌آموز، دانشجو، طلبه، روحانی، استاد، معلم، کارمند، کارگر، بازاری، کشاورز، بسیجی، نظامی، ورزشکار و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دوشادوش مدیران و مسئولان آمدند تا بار دیگر با سردادن شعارهای انقلابی و مذهبی، ضمن نمایش پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، انزجار خود را از دشمنان نظام به دنیا نشان دادند.

حضور پرشکوه ملایری ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ حماسه ای از جنس پایداری و عشق

این شکوه و حماسه‌ای دیگر از مردم همیشه در صحنه و انقلابی مردم ملایر در یوم‌الله ۲۲ بهمن بود که بار دیگر با این حضور، ماندگاری خود را پای انقلاب همیشه استوار و مقتدر اسلامی امضاء کردند.

از ساعت‌های اولیه صبح روز شنبه مردم ملایر از کوچک و بزرگ، پیر و جوان در میعادگاه خود میدان امام خمینی(ره) با در دست داشتن پرچم همیشه پرافتخار انقلاب اسلامی حاضر شدند و با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای انقلابی، مسیر خیابان شهدا را تا میدان امام حسین(ع) محل تجمع راهپیمایان طی کردند.

در این صحنه باشکوه دانش‌آموزان ملایری یکصدا سرود انقلاب اسلامی سر دادند و ضمن اعلام خشم و انزجار خود از استکبار جهانی، فریاد زدند که انقلاب ایران دهه هشتادی و دهه نودی، دهه اول و دوم انقلاب نمی‌شناسد، همه آنها از نسل‌های سومی و چهارمی و پس از آن پای انقلابشان ایستاده‌اند و هرگز از آرمان‌هایشان کوتاه نمی‌آیند.

راهپیمایان با شعارهای «الله اکبر،خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «ما همه با هم هستیم حامی رهبر هستیم»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ، با آرمان های ارزشمند امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و به یاوه گویی های استکبار و دشمنان پاسخ دندان شکن دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha