۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85026727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم زنجان باری دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زدند

زنجان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مردم استان بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و بر تمامی نقشه‌های آنها خط بطلان کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: همانطور که پیش بینی می شد مردم با شناخت درست موقعیت و با بصیرت و حضور آگاهانه و پرشور خود در این مراسم حضور یافتند و نشان دادند که پشت نهضت و انقلاب و رهبر خود هستند.

وی اظهار کرد: پیام مردم با حضور در این راهپیمایی آن است که با تمام قدرت از انقلابی که خود در ایجاد و حفظ آن موثر بوده اند حمایت خواهند کرد.

رفیعی افزود: مردم همچنین پیام روشنی به دشمن می دهند که با تمام مشکلات و نارسایی های احتمالی خودمان قادر هستیم مشکلات را حل کنیم و نسخه های شما برای ما هیچ جایگاه و محملی ندارد.

وی یادآور شد: در نقطه مقابل تلاش دشمن برای ایجاد بدبینی و اختلاف و درگیری در میان مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن تبدیل به نماد انسجام، یکدلی و اتحاد آحاد مردم در دفاع از ایران، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و پیروی از ولایت فقیه شد.

راهپیمایی پرشور و حماسی مردم زنجان از ساعت ۱۰ امروز در حدود ۲۰۰ نقطه استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha