معاون استاندار خراسان رضوی: مسوولان باید قدردان حضور گسترده مردم در صحنه باشند

گناباد-ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز امیدواری کرد که مسوولان قدردان این شرکت باشکوه مردم در صحنه باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید هادی طباطبایی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن خواف در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم با حضور گسترده در راهیمایی ۲۲ بهمن ماه بصیرت انقلابی خود را نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که همچنان در عرصه دفاع از انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و از همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

وی ادامه داد:مردم در نقاط مختلف استان خراسان رضوی و از جمله شهرستان خواف با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ضمن تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیداری خود را نسبت به ترفندهای دشمنان نشان دادند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کرد که هیچ مساله ای نمی تواند خللی در عزم راسخ آنان در همراهی با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کند به طوری که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بسیار پرشورتر در عرصه حضور یافتند.

مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی خواف واقع در جنوب شرقی مشهد روز شنبه همزمان با سایر نقاط کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از دستوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و ترفندهای دشمنان را محکوم کردند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha