۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85026892
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: توسعه شهر رشت نیازمند تعامل و همکاری شورا و شهرداری است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت همکاری مجموعه شهرداری و شورا برای پیشبرد امور شهر گفت: توسعه شهر نیازمند همکاری شورا و شهرداری است.

اسدالله عباسی روز شنبه در مراسم افتتاح پانزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه در زمان حاضر این مجموعه با سرپرست اداره می شود، افزود: نگاه ما به سرپرستان شهرداری به عنوان خود شهردار با اختیار در دوران تصدی است و باید تمام تلاش خود برای اداره مطلوب شهر انجام دهند.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات آتش‌نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و با بیان نقش مهم آنان در ایجاد آرامش در جامعه مهم است، اظهار کرد: آتش‌نشانان نیروهای جان بر کف در کشور بوده که برای امدادرسانی به مردم و اطفاء حریق در حوادث همواره حضوری موثر دارند چه بسیار آتش نشانانی که در این راه جانشان را از دست دادند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی الگوی کامل عملیاتی در اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور و استان است، اظهار کرد: پروژه پانزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت که وعده تکمیل آن تا خرداد ماه سال آینده داده شده بود چند ماه زودتر و امروز بهره برداری شد که نشانگر اهتمام بسیج سازندگی و کار جهادی این نهاد در اتمام پروژه‌ها است.

وی با تاکید بر نقش موثر و تاثیرگذار پیمانکاران در اتمام پروژه‌های عمرانی در گیلان خاطر نشان کرد: برخی از پیمانکاران در گیلان طی سال‌های گذشته از شرایط استان سوءاستفاده می کردند که به عنوان خدمت‌گذار مردم جلوی آن را گرفتم.

استاندار گیلان گفتمان جمهوری اسلامی را استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست و افزود: قرارگاه سازندگی سپاه قدس گیلان برای افتتاح ایستگاه آتش نشانی هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اما پروژه را تحویل دادند در حالی که اما برخی پیمانکاران تا اعتبارهزینه شده خود را کامل دریافت نکنند، پروژه را تکمیل نمی کنند.

وی با اشاره به افتتاح هشت هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان از جمله در دهه فجر بیان کرد: بهره برداری این میزان پروژه در استان نشان‌دهنده اقدامات جهادی در گیلان است و در تلاشیم تا در سال آینده بر پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در این خطه بیافزاییم.

عباسی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن روز بیعت ملت ایران با امام راحل (ره) شهدا و امام شهدا است، مردم ایران امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی باردیگر، حمایت خود را از انقلاب اسلامی نشان داده و پاسخ محکمی به استکبار جهانی دادند.

پانزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت رشت، در زمینی به مساحت ۶۷۱ مترمربع با ۳۷۵ مترمربع زیربنا با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان در بلوار خرمشهر، حد فاصل جانبازان و میدان ولیعصر روبروی پمپ بنزین در رشت احداث شده است.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha