حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر است و مردم با این شرکت گسترده پیام اقتدار و عزت خود را به دشمنان و استکبار جهانی رساندند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز شنبه در جمع راهپیمایان مردم ملایر در ۲۲ بهمن‌ماه اظهار داشت: یاد و خاطره همه بزرگان انقلاب، رهبران، شهیدان، عارفان و همه کسانی که تلاش و مجاهدت کردند تا این انقلاب شکوهمند را ایجاد و به دست ما برسانند را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه امروز جمع شده‌ایم تا در جشن بزرگ ملی ۲۲ بهمن با امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کنیم، افزود: روز ۲۲ بهمن و دهه فجر بزرگترین عید ایرانیان است، چراکه از پسِ یک زمستان سرد و سخت و طولانی و یک عصر یخبندان، ملت ایران دوباره بهار را دید و تجدید حیات کرد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: ۲۲ بهمن به تعبیری عید فطر است، چراکه ملت ایران به فطرت خود برگشت، ۲۲ بهمن عید قربان است، چراکه ملت ایران همه اسماعیل‌های خود را به قربان گاه فرستاد.

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲ بهمن عید نوروز است و ملت ایران در جشن و سرور غرق است، ادامه داد: ۲۲ بهمن عید غدیر است، چراکه به معنای واقعی ولایت، اتمام و اکمال دین و نعمت بر ملت ایران عینیت واقعی یافت.

به گفته وی، آمریکایی‌ها امروز این جمعیت متراکم و باشکوه ملت ایران را ببینند، چراکه آنها ۴۴ سال تلاش کردند تا مقاومت ما را بشکنند، اما خود شکستند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران ۴۴ سال در کنار هم قیام و انقلاب کردند، با هم جنگیدند، مقاومت کردند، گریه کردند، خندیدند، جوشیدند و ایستادند و امروز از پسِ پیروزی‌های بزرگ با هم کشور را خواهند ساخت.

وحدت رمز پیروزی است

اسماعیلی گفت: دشمنان یکصد روز تلاش کردند و ناجوانمردانه‌ترین جنگ ترکیبی را در ایران ایجاد کردند تا بین صفوف ملت تفرقه ایجاد کنند، اما این ملت و جمعیت متراکم هزاران و میلیون نفری، امروز نشان دادند که وحدت رمز پیرزوی است.

وی با تاکید بر اینکه بین ملت ایران اختلاف ایجاد نخواهد شد، افزود: اختلاف سلیقه و ذائقه فرهنگی و اجتماعی داریم، اما ذیل رهبر معظم انقلاب اسلامی این اختلاف‌ها به گسل تبدیل نمی‌شود.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: امروز در طلیعه گام دوم و در آغاز سال چهل و پنجم انقلاب اسلامی، باید مرور کنیم که رمز این پیروزی‌های چشمگیر و موفقیت خیره‌کننده کجاست و برای حفظ آنها تلاش کنیم.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر است

اسماعیلی رمز اول پیروزی ملت ایران را رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) عنوان و بیان کرد: امامی که همچون خورشید در آسمان ایران طلوع کرد و روشنی راه و حیات‌بخش او و گرمای وجودش، نه تنها ملت ایران بلکه تمامی آزادی‌خواهان دنیا را زنده کرد.

وی ادامه داد: انقلاب امام راحل به سرعت جهانی شد و ما و اسلام را زنده و این بنای مستحکم را تاسیس کرد و پس از امام راحل، امام خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب بی‌نظیرترین رهبر عالم، شجاع‌ترین فرمانده میدان و سیاست‌مدارترین دوران حاضر در آسمان ایران طلوع کرد.

رهبر معظم انقلاب ملت و کشور را از گزند حوادث محفوظ نگه داشتند

فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب توانستند در سخت‌ترین دوره‌های تاریخی این ملت و کشور را از گزند حوادث محفوظ نگه دارند و ملت ایران را به سلامت از این گذرگاه عبور دهند.

اسماعیلی تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در هر میدانی که وارد شدند، پیروز بیرون آمدند و سرباز کوچک ایشان سردار سلیمانی بود و امروز هزاران سلیمانی، تهرانی‌مقدم، علی نظری، تاجوک، طالبی و هزاران فدایی پای قیام و انقلاب ایشان ایستاده‌اند.

به گفته وی، رهبر فرزانه انقلاب سیاستمداری هستند که همه بزرگان سیاست عالم در برابر ایشان تسلیم‌اند و این نعمت بزرگ خداوند، یعنی ولایت است.

معاون استاندار همدان در ادامه مردم ایران را رمز دوم پیروزی دانست و گفت: مردمی بزرگ، فهیم، نجیب، آزاده و مقاوم که با وحدت در راه خمینی‌کبیر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، سختی‌ها را تحمل کردند و زیر بار تسلیم و سازش نرفتند و از برجام‌های دروغین یک، ۲ و سه تبرّی جستند و پای انقلاب ایستادند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه امروز رمز پیروزی وحدت و در کنار هم ایستادن است، یادآور شد: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را مایوس کرد و این حضور، پیام اقتدار و عزت ملت ایران به دشمنان و استکبار جهانی بود.

دولت سیزدهم در تلاش برای حل مشکلات است

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به عنوان خادم ملت، در کنار مجلس انقلابی و سایر قوا شب و روز تلاش می‌کند تا اوضاع کشور روز به روز بهتر شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه امسال بودجه بی‌سابقه‌ای برای توسعه عمران شهرستان ملایر اختصاص یافت، افزود: امسال چهار هزار میلیارد تومان بودجه ملی و استانی و حدود ۲ هزار میلیاد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری و در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان توسعه عمرانی در شهرها و روستاهای ملایر رقم خواهد خورد.

اسماعیلی ادامه داد: در حوزه ایجاد مسکن بنا داریم بهترین الگوی نهضت ملی مسکن را در ملایر پیاده‌سازی کنیم و با توسعه شهرها بیش از هفت هزار نفر از مردم ملایر را که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند را خانه‌های ویلایی و زمین رایگان دهیم.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز در صدد هستیم زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی ملایر را تا پایان این دولت ۲۰۰ درصد رشد دهیم.

معاون استاندار همدان گفت: در حوزه جوانی جمعیت بنا داریم قانون آن را به شکل کامل پیاده‌سازی کنیم و به همه خانواده‌هایی که از ۱۴ آبان ۱۴۰۰ تاکنون صاحب فرزند سوم شده‌اند، زمین رایگان می‌دهیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه امروز از هر زمان دیگری به وحدت، اتحاد و انسجام ملی نیازمندتر هستیم، اظهار داشت: آمریکایی‌ها امروز از هر روز دیگر عصبانی‌تر هستند.

به گفته وی، امروز رمز قطعی پیروزی ما وحدت است و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نظام در اوج اقتدار قرار دارند و با فداکاری منافع بزرگ ملت را نه تنها در درون مرزها بلکه در دور دست‌ها در حال تامین و مراقبت هستند.

آمریکا از ملت ایران متحمل شکست‌های راهبردی شده است

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: همه دشمنان ملت ایران به زانو درآمده‌اند و آمریکایی‌ها هیچ برگ برنده‌ای در منطقه ما ندارند و از ملت ایران متحمل شکست‌های راهبردی شده‌اند.

اسماعیلی ادامه داد: آمریکا و ایادی آنان در فلسطین، عراق، شام و یمن و در هر صحنه‌ای مقابل ملت ایران قرار گرفتند، متحمل شکست شدند و امروز به اختلافات درونی ما چشم بسته‌اند.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر است

به گفته وی، جایی که لازم بود نیروهای مدافع امنیت مردانه در کنار مردم ایستادند، با فتنه‌گران برخورد کردند و محاربان را به سزای اعمال‌شان رساندند، اما امروز که روزش بود رهبر فرزانه انقلاب از موضع عزت، حکمت، مصلحت، پدرانه و بزرگوارانه عده‌ای از جوانان را که غفلت کرده بودند را مورد عفو قرار دادند این یعنی اینکه جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و شکست در قاموس ملت راهی ندارد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دختران و پسران دهه هشتادی و نودی و همه نوجوانان و جوانان سرزمین‌مان، فرزندان ما هستند و امروز حضور پررنگ آنها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدیم.

اسماعیلی با بیان اینکه این انقلاب از هر روز دیگر منسجم و متحد است، افزود: با وحدت، وفاق و حرکت زیر پرچم ولایت و تابعیت از رهبر بزرگ انقلاب اسلامی، پیروزی‌های بزرگی در پیش است، ما به وعده خداوند باور داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha