نماینده مجلس: مردم در تمام بزنگاه های تاریخی به کمک انقلاب آمده اند+فیلم

شهرری - ایرنا - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در تمام صحنه‌های انقلاب طی ۴۴ سال گذشته اعلام کرد: مردم در تمام بزنگاه‌های تاریخی به کمک انقلاب آمده اند.

سیدعلی یزدی خواه روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ری به خبرنگار ایرنا گفت: دشمنان سعی می کنند با قرآن سوزی و اسلام هراسی مردم عالم را از دین دور کنند ولی باید بدانند که خداوند مدافع تمام مردم است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب الهی و امتداد راه انبیا است و هر قدر که زمان می گذرد نه فقط ایرانیان بلکه تمام مردم جهان حقایق اسلام را درک می کنند.

مردم انقلابی و وفادار به نظام و شهدا شهرستان ری صبح شنبه خودشان را به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان فداییان رساندند تا با حضوری پرشکوه به یاد شهدا و امام شهدا برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ جمهوی اسلامی اضافه کنند.

امروز از همه قشرها پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، جامعه ورزش و اصناف مختلف آمده اند تا به جهانیان نشان دهند که پای آرمانهای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده اند و با تار و پود وجودشان از تمامیت ارضی کشور و ارزشهای انقلاب و نظام دفاع می کنند.

اجرای دست جمعی سرود جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های خاص این مراسم بود که توسط حاضران اجرا شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری از خیابان فدائیان اسلامی مقابل کانون سمیه آغاز شد و تا میدان اصلی شهر ادامه با سخنران سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران در میدان اصلی شهرری پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha