فرمانده سپاه ری: حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود+فیلم

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ری با اشاره به حضور پرشمار مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

سرهنگ روح الله قنبری روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ری به خبرنگار ایرنا گفت: امسال هم مانند سال های گذشته شاهد حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهرری بودیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مزدوران و یاوه گویانی بود که تلاش می کردند این حضور ملی را تضعیف کنند.


مردم انقلابی و وفادار به نظام و شهدا شهرستان ری صبح شنبه خودشان را به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان فداییان رسانده‌اند تا با حضوری پرشکوه به یاد شهدا و امام شهدا برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ جمهوی اسلامی اضافه کنند.

حضور خانواده ها به همراه فرزندان از جلوه های زیبای این مراسم است که خودشان را برای شرکت در جشن بزرگ ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان فدائیان اسلام رسانده اند.

امروز از همه قشرها پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، جامعه ورزش و اصناف مختلف آمده اند تا به جهانیان نشان دهند که پای آرمانهای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده اند و با تار و پود وجودشان از تمامیت ارضی کشور و ارزشهای انقلاب و نظام دفاع می کنند.

اجرای دست جمعی سرود جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های خاص این مراسم بود که توسط حاضران اجرا شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری از خیابان فدائیان اسلامی مقابل کانون سمیه آغاز شد و تا میدان اصلی شهر ادامه با سخنران سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران در میدان اصلی شهرری پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha