۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85027061
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حضور ورزشکاران دوشادوش راهپیمایان در شهرری چشمگیر است

شهرری - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری حضور ورزشکاران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ری چشمگیر و چشم نواز عنوان کرد.

حسین یوسف زاده روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری به خبرنگار ایرنا گفت: سالیان سال بود که دشمنان ما از آمریکا و انگلیس تا رژیم صهیونیستی می گفتند که نظام جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نمی بیند اما به کوری چشم دشمنان امروز چهل و چهارمین سالگرد انقلابمان را جشن می گیریم.

وی ادامه داد: تداوم و استمرار مسیر انقلاب اسلامی به جهت حضور مردم است و امروز مردم آمده اند تا با رهبر معظم انقلاب نظام عهدی دوباره ببندند.

یوسف زاده با اشاره به حضور پرشمار ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ورزشکاران آمدند تا مشت محکمی بر دهان مستکبران بزنند و اعلام کنند ما تا پای جان با آرمان های انقلاب و امام راحل عهدی ناگسستنی بسته ایم.

حضور ورزشکاران دوشادوش راهپیمایان در شهرری چشمگیر است

مردم انقلابی و وفادار به نظام و شهدا شهرستان ری صبح شنبه خودشان را به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان فداییان رساندند تا با حضوری پرشکوه به یاد شهدا و امام شهدا برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ جمهوی اسلامی اضافه کنند.

امروز از همه قشرها پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، جامعه ورزش و اصناف مختلف آمده اند تا به جهانیان نشان دهند که پای آرمانهای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده اند و با تار و پود وجودشان از تمامیت ارضی کشور و ارزشهای انقلاب و نظام دفاع می کنند.

اجرای دست جمعی سرود جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های خاص این مراسم بود که توسط حاضران اجرا شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری از خیابان فدائیان اسلامی مقابل کانون سمیه آغاز شد و تا میدان اصلی شهر ادامه با سخنران سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران در میدان اصلی شهرری پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha