ترافیک معابر شمال تهران روان و عادی است/ نمک پاشی به اندازه کافی انجام شده است

تهران_ ایرنا_ شهردار منطقه سه تهران، گفت: بارش برف هیچ یک از معابر شمال شهر پایتخت را دچار اختلال نکرده و ترافیک به صورت روان و عادی در جریان است ضمن اینکه عملیات نمک پاشی هم به اندازه کافی انجام شده است.

شهردار منطقه سه تهران روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ستادهای برف‌روبی این منطقه به خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف، عوامل خدمات شهری منطقه از ساعت اولیه بامداد در آماده باش کامل قرار گرفتند.

حمید جوانی افزود: با شروع بارش برف از ساعت پنج بامداد عملیات شن و نمک پاشی در معابر بزرگراهی و شهری منطقه انجام و هم اکنون در تمامی معابر ۲ نوبت شن و نمک پاشی بطور کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در کلیه معابر این منطقه در حال انجام است گفت: هیچ موردی از یخ زدگی و ‌همچنین لغزندگی در معابر گزارش نشده است.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه این منطقه بدلیل وجود بالای مراکز اموزشی، اداری و تجاری در این منطقه شاهد حجم بالای ترددها را شاهد هستیم گفت: تلاش کردیم در زمان بارندگی مردم با کمترین زحمت به مراکز کار و تحصیل برسند و مردم از بارش برف لذت ببرند.

ترافیک معابر شمال تهران روان و عادی است/ نمک پاشی به اندازه کافی انجام شده است

وی گفت: این منطقه با بکارگیری ۸۵۰ نیروی انسانی و ۸۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی و غیر تخصصی همچون نمک پاش، محلول پاشی و کامیون تیغه دار مشغول خدمت رسانی هستند.

به گفته او، منطقه سه به یک سایت اصلی و چهار سایت برف روبی مجهز است و در تمامی مخازن نگهداری شن و ماسه شارژ شده است.

شهردار منطقه سه اظهار کرد: طبق دوربین های مرکز کنترل ترافیک تردد خودروها بطور عادی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش ایرنا، بارش برف در پایتخت از ساعات نخستین امروز شروع شد و شدت بارندگی در مناطق یک، ۲، ۳ و پنج بیشتر است.

حوزه شهرداری منطقه سه در شمال شرقی پایتخت قرار دارد و بزرگراه های حقانی، شهید همت، مدرس، کردستان و معابر پر ترددی همچون ولیعصر(عج)، پاسداران، میرداماد، شریعتی و ونک در این منطقه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha