۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85028056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پس از جراحی زانو؛ امیدواری کاپیتان تیم ملی تکواندو به بازگشت

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی تکواندو مردان ایران پس از جراحی زانوی خود، به بازگشت زودهنگام و ادامه مسیر قهرمانی امیدوار است.

به گزارش ایرنا؛ سجاد مردانی کاپیتان باتجربه تیم ملی تکواندو که به تازگی زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده است، اظهار داشت: تکواندو ورزشی پربرخورد بوده و مصدومیت در ورزش حرفه‌ای اجتناب ناپذیر است. در جریان اجرای تکنیک در تمرینات تیم ملی، فشار دوچندان به زانو پایم وارد و موجب آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک شدم.

وی ادامه داد: عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم و مینیسک پای راستم به همراه رباط خارجی ترمیم شدند. پارگی رباط صلیبی‌ام شک برانگیز بود و فکر می‌کردیم از ناحیه ACL شاید دچار آسیب شده‌ام که خدا را شکر اینگونه نبود و همین مورد باعث شد تا روند طول درمان، کمتر باشد. اگر همه چیز خوب پیش برود تا ۴ ماه آینده می‌توانم ورزش حرفه‌ای را شروع کنم. پروسه درمانی‌ام خوب پیش میرود که جای خوشحالی دارد. تمام تمرکزم روی بازگشت و طی کردن این پروسه درمان است و قطعا انگیزه فراوانی دارم که به میادین برگردم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو در خصوص حضور در دور جدید تمرینات عنوان کرد: قصد دارم در جو تمرینات باقی بمانم و فیزیوتراپی و تمرینات هوازی را در تهران انجام دهم. فعلا تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، پدال زدن و انقباض عضله است. در کنار بازتوانی می‌خواهم روی بحث ذهنی و روانشناختی نیز کار کنم. تمام تمرکز و قدرتم را جمع می‌کنم تا روند بهبودی را سریعتر طی کنم.

گفتنی است، مردانی مدال‌های رنگارنگی را در کارنامه دارد که توجه به شرایط فعلی، رقابت‌های گرنداسلم و قهرمانی جهان را از دست خواهد داد و کار سختی برای کسب سهمیه المپیک پاریس خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha