جانشین پلیس راه: ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه پرحجم است

پردیس – ایرنا - جانشین پلیس راه فراجا اعلام کرد: با توجه به مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران - شمال از ساعت ۱۰ صبح امروز به دلیل برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن ترافیک در جاده‌های برفگیر هراز و فیروزکوه پر حجم است.

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: محورهای هراز و فیروزکوه به دلیل بارش برف سنگین شرایط مناسبی برای سفر ندارند، مه غلیظ باعث کاهش دید عمومی رانندگان وسایل نقیله شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی کشور و بارشهای پیش رو، توصیه می کنیم که هموطنان در چنین شرایطی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

محبی ادامه داد: محورهای کوهستانی خطر ناک ترین جاده ها در این شرایط هستند به هموطنان توصیه می شود که سفر را تا مساعد شدن شرایط آب و هوایی به تعویق بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه در محورهای کوهستانی برفگیر تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، تاکید کرد: همکاران پلیس راه در جاده ها مستقر هستند و از تردد رانندگان وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

جانشین پلیس راه فراجا یادآور شد: به رانندگان توصیه می شود در صورت ضرورت سفر با سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند و پیش از سفر تجهیزات گرمایشی خودرو را بررسی کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha