۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85373600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین پلیس راه فراجا: ۲ مورد سقوط بهمن در جاده چالوس گزارش شده‌است

پردیس - ایرنا - جانشین پلیس راه فراجا گفت: در جاده چالوس ۲ مورد سقوط بهمن اتفاق افتاده که خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در محورهای کوهستانی مانند هراز ، چالوس و سایر محورها احتمال خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن هر لحظه ممکن است.

وی ادامه داد: رانندگانی که بنا بر الزام در مسیرهای کوهستانی تردد دارند توصیه می شود که تحت هیچ شرایطی در حاشیه راه ها توقف نکنند.

این مسئول ادامه داد: از ۲ روز گذشته شاهد بارش برف و باران در اکثر جاده های استانهای سراسر کشور هستیم و در محورهای کوهستانی و سردسیر بارش برف سنگین است.

محبی افزود: سطح جاده ها امروز شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند، کاملا لغزنده هستند وهمکاران ما در مبدا محورهای کوهستانی و گردنه های برفگیر خودروها را کنترل می کنند و به وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ اجازه ورود نمی دهند.

وی گفت: شب گذشته چند محور پر ترافیک از جمله جاده سمنان- دامغان و ۲ محور دراستان فارس به دلیل بارش برف و کولاک و مه غلیظ مسدود شدند.

جانشین پلیس راه فراجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در بیشتر جاده ها روان است و مسیری نداریم که به واسطه برف وکولاک و مه غلیظ مسدود شده باشد.

محبی به راننگان توصیه کرد که در این شرایط آب و هوایی تا مساعد شدن هوا سفر خود را به تعویق بیندازند و درصورت الزام به سفر حتما تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم و تغذیه مناسب به همراه داشته باشند و با آمادگی کامل سفر خود را آغاز کنند.

این مسئول یاد آور شد: همکاران پلیس راه وسازمان راهداری به طور شبانه روزی با آمادگی کامل در جاده ها حضور دارند و تلاش می کنند تا رانندگان سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha