تردد خودروها در مسیرهای استان تهران جریان دارد

تهران - ایرنا - معاون امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به بارش برف در این استان گفت: تردد خودروها در مسیرها جریان دارد و به غیر از آزاد راه تهران _ شمال در سایر مسیرها تردد خودروها جریان دارد.

عابد ملکی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: تقریبا در تمامی نقاط استان تهران شاهد بارش برف هستیم که اوج این بارش ها در شهرستان های دماوند، فیروزکوه و شمیرانات است.

وی بیان کرد: عملیات برف روبی در شهر تهران و سایر شهرستان ها به خوبی در حال انجام است و به غیر از آزاد راه تهران _ شمال در سایر مسیرها تردد خودروها در جریان است.

معاون استاندار تهران با اشاره به ایجاد ترافیک در مسیرها نیز گفت: بارش برف بطور طبیعی حرکت خودروها را کمی کند می کند که بخشی از ترافیک به خاطر این موضوع است.

وی با بیان اینکه تیم های ستاد بحران و خدمات شهری در تمامی نقاط استان در آماده باش کامل ‌مشغول عملیات شن و نمک پاشی هستند، گفت: تلاش داریم هیچ مسیری در تهران و سایر شهرستان ها بدلیل بارش برف مسدود نشود و به اندازه کافی شن و ماسه تامین شده است.

ملکی در خصوص نحوه فعالیت مدارس برای روز دوشنبه نیز گفت: پس از بررسی بارندگی تا ساعات آینده در این خصوص تصمیم گیری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha