۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85029043
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برف، فعالیت‌های ورزشی در همدان را تعطیل کرد

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85029043
برف، فعالیت‌های ورزشی در همدان را تعطیل کرد

همدان- ایرنا- بارش برف ، برودت هوا و کولاک شدید در حالی ظرف ۲ روز گذشته سبب تعطیلی مکان‌های ورزشی بخش دولتی و نیمه تعطیل شدن باشگاه‌های خصوصی همدان شده است که هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی جدیدی از فردا سه شنبه وارد استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا نامساعد بودن شرایط جوی همراه با بارش پراکنده برف و برودت هوا سبب شد تا تمامی فضاها و مجموعه‌های ورزشی بخش دولتی این استان تعطیل این اعلام شوند.

باشگاه‌های خصوصی نیز اغلب با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به تعطیلی فعالیت خود طی امروز دوشنبه اقدام کردند اما اجباری برای تعطیل شدن آن‌ها نیست.

همچنین جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیز که قرار بود امروز در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: فعالیت همه اماکن و مجموعه‌های ورزشی استان به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی امروز دوشنبه تعطیل است.

علی حقیقی اظهار داشت: تداوم برودت هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی منجر به این تصمیم شد و مدیریت هیچ یک از سالن‌ها و مکان‌های ورزشی سطح استان حق بازگشایی تا زمان اعلام مجدد را ندارند.

وی افزود: همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها سرکشی و بازرسی دوره‌ای از اماکن ورزشی سطح استان را خواهند داشت.

حقیقی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف حامل‌های انرژی در زیرساخت‌های ورزشی گفت: با نظارت و بازدید کارشناسان، تاسیسات فنی مکان‌های ورزشی نیز مورد بازبینی و رفع اشکال قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش چشمگیر دما از جامعه ورزش و جوانان تقاضا داریم در راستای صرفه جویی مصرف انرژی اقدام کنند.

بیش از ۳۰۰ فضای ورزشی زیرنظر دستگاه ورزش و جوانان استان همدان است که بیش از ۷۰ هزار ورزشکار در این مکان‌ها فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha