۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85029060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس:مبارزه با دشمن تا بن دندان مسلح وظیفه ما است/وحدت میادین نبرد، یک حقیقت است

تهران-ایرنا- نائب رئیس دفترسیاسی حماس تاکید کرد که مبارزه مسلحانه با دشمن تا بن دندان مسلح را وظیفه شهروندان و گروههای مقاومت فلسطین دانست و وحدت میدان های نبرد در کرانه باختری و نوار غزه را یک حقیقت دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد،صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که مبارزه مسلحانه با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان از واجبات ما است.

وی طی یک سخنرانی در کنفرانسی ملی در حمایت از قدس و کرانه باختری گفت: ارتشی که ما با آن رو به رو هستیم سرتا پا مسلح و مجهز به خودروهای زرهی است و با این ادوات نظامی به شهرها و اردوگاه های ما یورش می برد بنابراین ما باید بجنگیم و از خود دفاع کنیم.

العاروری با اشاره به وحدت و یکپارچگی مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه و همبستگی فلسطینی ها در داخل و خارج از سرزمین فلسطین خاطرنشان کرد که وحدت "میدان ها" یک حقیقت و حق است و باید به گونه ای باشد که تمام نیروهای مقاومت آن را ببینند و نبرد «شمشیر قدس» در راستای محافظت از مقدسات بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha