برتری استقلال مقابل پیکان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه به میزبانی پیکان و در ورزشگاه بدون تماشاگر دستگردی آغاز شد.

استقلال که در سه بازی اخیر خود رقبا را از پیش رو بر داشته، برای پیروزی مقابل پیکان انگیزه‌ای زیادی دارد. شاگردان ریکاردو ساپینتو امیدوار هستند با پیروزی در این بازی، به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه داده و همچنان در کورس قهرمانی باشند.

پیکان در شرایطی روبروی آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفته که در پنج بازی اخیر خود تنها یک‌بار مقابل استقلال طعم شکست را چشیده است. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی نیز مصمم به کسب امتیاز است اما غیبت چند بازیکن، کار آنان را سخت کرده است.

قضاوت این مسابقه را «بیژن حیدری» با کمک‌های «هادی عالیقدر» و «سعید زیبا» بر عهده دارند.

دقیقه ۵: شوت محکم تمیروف از پشت محوطه جریمه استقلال به راحتی در دستان سیدحسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۱۱: پاس آرش رضاوند به مهدی قایدی رسید و مهاجم ریز نقش استقلال که در روزهای اخیر به اوج رسیده با حرکت خوب خود در عرض و شوتی فنی به زیبایی دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۲۰: حرکت ترکیبی استقلال باعث شد تا توپ در محوطه جریمه استقلال به مهدی قایدی برسد، این بازیکن پاس به عقب داد اما توپ پس از برخورد به مدافع پیکان در اختیار مطهری قرار گرفت.

بازیکنان استقلال و ساپینتو اعتقاد داشتند توپ به دستان بازیکن حریف برخورد کرده و داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد اما بیژن حیدری چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه ۲۷: تمیروف پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد، اما ضربه فنی او با اختلاف کم و به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی پیکان از فاصله ۳۰ متری با واکنش سید حسین حسینی دفع شد.

دقیقه ۳۵: ضربه ایستگاهی استقلال که توسط سعید مهری زده شد به محمد محبی رسید اما ضربه این بازیکن در دستان رشید مظاهری قرار گفت.

نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب پیکان:

رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، ساسان حسینی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha