۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85029313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدیان: چرا با فحاشی مربیان استقلال برخورد نمی‌شود؟

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پیکان از عدم برخورد با فحاشی مربیان پرتغالی استقلال که به ادعای وی در طول بازی‌های لیگ بارها تکرار شده است، انتقاد کرد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست این تیم مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: در فوتبال اگر اشتباه کنید تیم مقابل نفرات تاثیرگذاری دارد که می‌تواند شما را تنبیه کند. اگر بازی را ببینید اختلاف ما با استقلال ۲ گل نیست و پیکان خوب بازی کرد ولی به خاطر اشتباهات باختیم.

امیدیان درباره درگیری‌های پایان بازی بین مربیان دو تیم اظهار داشت: از بقیه مربیان و کادر فنی دیگر تیم‌های لیگ برتری بپرسید که این معضل را با نیمکت استقلال داشته‌اند یا نه؟ حتما یک سری الفاظی به کار می‌برند که باعث واکنش می‌شود. من قبلا با مربیان پرتغالی کار کرده‌ام و یک سری الفاظ به کار می‌برند و شاید در فرهنگشان استفاده از این کلمات عادی باشد. من از مسئولان تیم پیکان و فدراسیون ناراحتم به هر حال یک چیزی هست که پیرامون مربیان استقلال حواشی هست.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به فحاشی مربیان استقلال، اضافه کرد: مجتبی حسینی به همین دلیل ناراحت شد. این اتفاق یک یا دو بار نبوده و چندین بار تکرار شده است. مربی ایرانی چنین کاری انجام دهد، ۳۰--۴۰ میلیون جریمه و محروم می‌شود.

وی افزود: ما باختیم اما خب تیم جوانی داریم و با توجه به اشتباهاتی که کردیم تنبیه شدیم اما دیدن چنین مسائلی برای ما سنگین است؛ موضوعی که چندین بار اتفاق افتاده و جریمه و تعلیقی برای مربیان متخلف در نظر گرفته نشده است. اینکه ببازیم و حرف زشت هم بشنویم، سخت است؛ بعدش هم حرف بزنیم، جریمه می‌شویم!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha