۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85029515
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتبال ذوب آهن: برابر سپاهان شجاعانه بازی می‌کنیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی فردا برابر سپاهان سرسختانه و شجاعانه بازی می‌کنیم و قصد داریم حداکثر امتیاز را به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان اصفهان افزود: دیدار فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، شرایط دربی با جایگاه تیم‌ها تفاوت دارد و اینکه چه تیمی در چه رتبه‌ای خواهد بود چندان در پیش بینی نتیجه مشخص کننده نیست.

وی با بیان اینکه سپاهان تیمی منسجم و با کیفیت است تصریح کرد: این تیم در همه سطوح عالی و خوب است و کادر فنی و سرمربی این تیم ژوزه مورایس از بهترین‌های لیگ امسال محسوب می شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه برای کسب پیروزی در زمین حاضر خواهیم شد و می‌دانیم کار سختی است خاطرنشان کرد: ما هیچوقت نا امید نیستیم و این آخر لیگ هست که جایگاه تیم‌ها مشخص خواهد شد و ما در ادامه شرایط را به نفع خود خواهیم کرد.

تارتار افزود: امیدواریم با کسب نتیجه لازم در بازی فردا راه موفقیت را دوباره در لیگ آغاز کرده و به همه هواداران خود این اطمینان را خواهیم داد که فردا یک بازی شجاعانه و سرسختی را مقابل صدرنشین لیگ ارائه دهیم.

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

سپاهان اکنون با ۳۹ امتیاز در رده نخست و ذوب‌آهن با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم حدول لیگ برتر جای گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha