هک شدن روزنامه حکومتی بحرین؛ انتشار تصاویر انقلاب و آیت الله قاسم + فیلم

تهران - ایرنا - گروه هکری موسوم به «طوفان» با هک روزنامه «اخبار الخلیج» بحرین، بر تمامی وب سایت‌ها و شبکه‌های این روزنامه سیطره یافت و در این روزنامه خطاب به مردم بحرین نوشت: با شمائیم و مبارزه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، گروه هکری «طوفان» امروز (سه شنبه) همزمان با سالروز دوازدهمین انقلاب مردم بحرین علیه رژیم «آل خلیفه» با هک روزنامه حکومتی «اخبار الخلیج» توانست کنترل سرورهای این روزنامه را در اختیار گیرد و این روزنامه را به صدایی برای مردم مظلوم بحرین تبدیل کند.

گروه هکری موسوم به «طوفان » دوازدهمین سالگرد تظاهرات اعتراضی را که تا به امروز ادامه دارد، به مردم بحرین تبریک گفت.

این گروه پیام های دیگری نیز خطاب به مردم بحرین منتشر کرد که در آن نوشته بود «با شمائیم در مبارزه».

این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت: تا الآن روزنامه «اخبار الخلیج» تحت سیطره این گروه هکری است و سایت رسمی روزنامه اخبار الخلیج همچنان فهرست بلندبالایی از اخباری را منتشر می کند که فساد حکومت و گلایه زندانیان و مردم بحرین و همچنین سخنرانی های اخیر بزرگان و رهبران مخالفان را فاش می کند.

سخنرانی آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین که در آن خواهان ریشه‌کنی صهیونیست‌ها از سرزمین بحرین شده و اظهارات بازداشت‌شدگان از داخل زندان‌های آل خلیفه از برجسته‌ترین سخنرانی‌های پخش شده توسط این گروه هکری بر روی وب سایت روزنامه اخبار الخلیج بحرین قرار داده شد.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد قیام مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

در جریان قیام مردمی بحرین هزاران نفر شهید یا زخمی شده‌اند و حکومت آل خلیفه همچنین هزاران بحرینی را بازداشت و شکنجه و صدها نفر دیگر را سلب تابعیت کرده است.

حکومت بحرین همچنین همه جمعیت‌ها و احزاب سیاسی مخالف را منحل و فعالیت آن‌ها را ممنوع کرده و از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون انتخابات را در سایه تحریم مردم و رهبران مخالفان و به صورت تک صدایی و همسو با خواست خود برگزار کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha