مطهری از سرمربیگری تیم فوتبال نساجی مازندران استعفا کرد

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست در مقابل مس کرمان گفت: جرم من این است که می خواهم سالم کار کنم و همینجا استعفای خود را از سرمربیگری نساجی اعلام می کنم.

به گزارش ایرنا، حمید مطهری عصر سه شنبه در نشست خبری پس از شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل مس کرمان افزود: داور، مربی و بازیکن وظیفه دارند که به فوتبال خدمت کنند اما برخی افراد وقت فوتبال را می کشند و امروز در یک سوم بازی وقفه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه عده ای من و تیم من را زدند اظهار داشت: جرم من این است که در فوتبال می خواهم سالم کار کنم و همینجا استعفای خود را از سرمربیگری نساجی اعلام می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط بودجه و جایگاه تیم خوب است اما انسانی ایده آل گرا هستم و دوست دارم تیمم در صدر جدول رده بندی بجنگد لذا از همین جا استعفای خود را اعلام می کنم.

وی در پاسخ به اینکه نساجی مازندران امروز بی انگیزه بازی می کرد و پس از گل نخست عقب نشست، بازی را متوقف می کرد و برنامه ای برای حمله نداشت و نیمه دوم نیز مس همین کار را کرد و عقب کشید و در نهایت داور ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت، چطور این مسائل را توجیه می کنید؟ گفت: دو هفته دو مساوی و دو باخت داشتیم و پس از گلزنی زودهنگام نساجی، ناخواگاه برای حفظ نتیجه این اتفاق افتاد اما تاکتیک ما نبود.

وی با بیان اینکه فلسفه من وقت کشی نیست و در آمار گلزنی در بالای جدول هستیم تصریح کرد: فقط به علت اینکه در زمین حریف بازی می کردیم و قصد حفظ نتیجه را داشتیم عقب کشیدیم.

وضعیت مصدومیت کریم اسلامی

مطهری عنوان کرد: بند انگشت کریم اسلامی له شده و در این بازی با تمامی وجود کار کرد اما پزشکان در رختکن بالای سر او حضور دارند و در حال درمان است.

وی افزود: از دست دادن موقعیت توسط بازیکن خارجی نساجی باعث شد امروز نتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد و مسئولیت این بازیکن با من است.

تیم فوتبال مس کرمان عصر امروز موفق شد با نتیجه دو بر یک به تیم نساجی مازندران غلبه کند و جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور بهبود بخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha