۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85030914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید معاون استاندار کردستان بر تلاش برای ایجاد مجتمع فرهنگی آموزشی بازنشستگان

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر تلاش برای اختصاص زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی بازنشستگان استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، کیومرث حبیبی روز چهارشنبه در آیین گشایش دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی بازنشستگان کشوری استان کردستان، “یادواره پیشکسوت فرهیخته زنده یاد گیتی عزت پور” در خانه امید سنندج، قول مساعد داد در خصوص اختصاص زمین مناسب به متراژ حداقل هشت هزار مترمربع برای احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی ویژه بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری، نهایت همکاری را انجام دهد.

وی از دست اندرکاران برگزاری این رویداد قدردانی کرد و افزود: بازنشستگان گنجینه هایی از تجربه و بزرگان ما هستند و احترام و تکریم آنان وظیفه است و امیدوارم بتوانیم خدمات در خور شان آنان ارائه کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان، از بخش های مختلف و غرفه هنرمندان پیشکسوت حاضر در نمایشگاه و خانه امید شهرستان سنندج بازدید و با بازنشستگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در کردستان نیز ضمن قدردانی از بازنشستگان هنرمند حاضر در این نمایشگاه، گفت: پیگیر امور مربوط به ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی ویژه بازنشستگان استان هستیم.

محمد احمدی ابراز امیدواری کرد با کمک و حمایت معاون امور عمرانی استانداری کردستان احداث این مجتمع فرهنگی، آموزشی هر چه زودتر به نتیجه برسد.

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی بازنشستگان کشوری استان کردستان از کارهای ۱۵ بانوی بازنشسته و ۲ پیشکسوت مرد استان در ۱۷ غرفه برپا شده و تا ۲۸ بهمن در خانه امید سنندج، پذیرای علاقمندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha