۱۷ کرونایی در مراکز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هفته اخیر در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران قدس روز چهارشنبه به خبرنگاران ابراز داشت: ۱۷ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درباره آخرین آمار شیوع کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۶۷ مورد مثبت کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در هفته اخیر و از ۱۹ الی ۲۶ بهمن ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب، مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۱۲ هزار و ۲۹۱ نفر رسید و ۵۰ هزار و ۷۷۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱هزار و ۶۸ نفر رسید.

هم اکنون در استان سمنان، شهرستانهای سمنان، شاهرود، میامی، آردان و گرمسار در وضعیت آبی کرونایی و شهرستانهای دامغان، سرخه و مهدیشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha