۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85031621
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

۶ گروه جهادی به شهرستان کوهرنگ اعزام شدند

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۱
کد خبر: 85031621
۶ گروه جهادی به شهرستان کوهرنگ اعزام شدند

شهرکرد- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام ۶ گروه جهادی برای امدادرسانی به شهرستانبه کوهرنگ خبر داد.

به گزارش ایرنا، هوشنگ فولادی روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان کوهرنگ پس از بارش برف اخیر افزود: هم‌اینک ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی بسیج سازندگی و سپاه استان در شهرستان‌ها در حال خدمات‌رسانی و برف‌روبی هستند.

وی از شهروندانی که ماشین‌آلات سنگین دارند، درخواست کرد: در صورت تمایل به ارائه خدمات داوطلبانه در شهرستان کوهرنگ و سایر شهرستانها به مراکز بسیج سازندگی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مراجعه کنند.

به گفته وی، در سراسر استان ۲۰ گروه جهادی به برف‌روبی منازل، کوچه‌ها و خیابان‌ها مشغول هستند.

وی از آماده‌باش سایر گروه‌های جهادی برای امدادرسانی بیشتر به سایر مناطق استان خبر داد و گفت: بسیج سازندگی استان و شهرستان‌ها در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی و کمک‌های خیران برای ارسال به مناطق برف گیر کوهرنگ هستند.

فولادی اظهار داشت:گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق برف‌گیر انواع خدمات از جمله برف‌روبی کوچه‌ها و خیابانها، برف روبی منازل مسکونی، خرید مایحتاج روزانه برای سالمندان و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک را ارائه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، براساس تفسیر نقشه‌های هواشناسی و تحلیل آخرین برونداد مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اوایل صبح روز پنجشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha