مسکو تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

تهران - ایرنا - مسکو حمله های هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه و حومه آن را نقض آشکار قانون بین المللی توسط تل آویو خواند و به شدت محکوم کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ارتش سوریه اعلام کرده است که در حمله جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل به دمشق و نواحی اطراف آن، دستکم پنج تن جان خود را از دست داده اند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ما به شدت کاربرد بی رحمانه زور توسط اسرائیل را که نقض فاحش قوانین بین المللی است، محکوم کرده و از اسرائیل می خواهیم تحریکات مسلحانه را علیه سوریه متوقف کرده و از اقداماتی که ممکن است پیامدهای خطرناکی برای سراسر این منطقه داشته باشد، خودداری کند.

بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) چندین منطقه مسکونی و نظامی در داخل و اطراف دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از مردم و نظامیان سوری به شهادت رسیدند. پدافند هوایی و موشکی ارتش سوریه چندین راکت را رهگیری و سرنگون کرده اند.

براساس این گزارش، این حملات به محله های مسکونی سوریه هم زمان با اعزام امدادگران، کارکنان درمانی و کمک های انسانی از روسیه و دیگر کشورها به سوریه در پی زمین لرزه های ویرانگر هفته گذشته در این کشور عربی رخ داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha