برگزاری اردوهای جهادی پزشکی برای مناطق محروم لرستان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان ضروری است و این دانشگاه زیرساخت و تجهیزات لازم را برای حضور خیران و بنیادهای خیریه در این مناطق فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهرام دلفان شامگاه چهارشنبه در نشست اردوی جهادی فوق تخصصی چشم پزشکی و دندانپزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت در استان اظهار کرد: در لرستان نقاط محروم زیادی وجود دارد که ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنها ضروری است.

وی افزود: بنیاد خیریه نورآوران سلامت هر نقطه ای از استان را برای ارائه خدمات جهادی انتخاب کند با آن‌ها همکاری خواهیم کرد و زیرساخت‌ها و خدمات موردنیاز هم توسط دانشگاه و سایر دستگاه‌های مربوطه فراهم خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه یک سال گذشته در حوزه دندانپزشکی خدمات جهادی بسیاری برای مناطق مختلف استان برگزار شده است، افزود: این اردوهای جهادی رایگان چند روزه برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست اظهار کرد: اردوی جهادی فوق تخصصی بنیاد نورآوران بعد از ماه مبارک رمضان به مدت سه ماه با ارائه خدمات جراحی و تخصصی چشم پزشکی و دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

مریم کوشکی ادامه داد: چند نقطه محروم در شهرستان های مختلف استان برای برگزاری این اردوی جهادی پیشنهاد شده است که در حال بررسی این نقاط هستیم تا جمعیت بیشتری از این خدمات بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: فراهم کردن زیرساخت ها با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و معرفی بیماران با کمک کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش برای شناسایی دانش آموزان محروم و عشایری نیز انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha