اردوی جهادی درمانی در مناطق محروم «شاهیوند» چگنی آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: اردوی جهادی دانشجویان پزشکی در قالب چهار عرصه خدمات رسانی برای مردم مناطق کم برخوردار «شاهیوند» چگنی آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان "محمد ابدالی" روز دوشنبه اظهار کرد: این گروه جهادی متشکل از ۸۵ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در عرصه‌های بهداشت و درمان، غربالگری، فرهنگی و آموزشی به مدت یک هفته برقرار است.

وی افزود: سه روز اول اردو خدمات غربالگری در روستاهای منطقه به شکل نیمه متمرکز ارائه می شود و پس از آن پزشکان متخصص و دندانپزشکان به صورت متمرکز نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

وی گفت: در این اردو خدمات سه گروه مزین به نام شهدای والا مقام عرصه سلامت و درمان متشکل از پزشک عمومی و دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت عمومی، تغذیه و علوم آزمایشگاهی به مردم منطقه محروم شاهیوند عرضه می شود.

ابدالی ادامه داد: واحد خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحت عنوان «گروه جهادی شهید دکتر علیرضا ولیان» چندسال گذشته فعالیت خود را با هدف خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار استان، حفظ و گسترش روحیه خدمت به محرومان و خودسازی دانشجویان آغاز و امسال تاکنون پنج اردوی جهادی در نقاط مختلف برگزار کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha