۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85032192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ شرور مخل امنیت مردم در مشهد دستگیر شدند

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85032192
۶ شرور مخل امنیت مردم در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مشهد با تلاش و پیگیرهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها هشت قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ عباسعلی دهقانی روز پنجشنبه در تشریح این عملیات در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در پی گزارش های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت ۶ مرد جوان در محدوده پارک کوهسنگی شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی آنها را قبل از فرار از محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان جرایمی نظیر شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: برخورد پلیس با اراذل و اوباشی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند ، به صورت قاطع ادامه دارد.

بی احتیاطی جان کارگر میانسال را گرفت

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از مرگ کارگر میانسال حین کار در یک ساختمان در حال احداث در خیابان امام رضا(ع) مشهد خبر داد و افزود: پس از اعلام این حادثه در هفته جاری، با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۴۵ ساله در حال جابجا کردن گچ های پیش ساخته با دستگاه بالابر به طبقات بالا بوده که تعدادی از آنها روی سر این کارگر ریزش کرده بود.

دهقانی اظهار کرد: در این حادثه کارگر میانسال به طبقه پایین سقوط کرد و به علت ضربه وارده بر سر جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha