اخبار حوادث کرمانشاه؛ از کشف مواد محترقه غیرمجاز تا تخریب اماکن توزیع موادمخدر
عکس آرشیوی است

کرمانشاه- ایرنا- تخریب اماکن توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، کشف بیش از ۱۱۴ هزار مواد محترقه غیر مجاز در جوانرود، ۸۴ فقره سرقت سیم برق توسط پلیس آگاهی کرمانشاه، پنج تن چوب قاچاق در اسلام آبادغرب و همچنین کشف لوازم خانگی قاچاق در روانسر عناوین اخبار کوتاه حوادث روز پنجشنبه کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ۲ باب منزل و مغازه در شهر کرمانشاه که محلی برای عرضه و توزیع مواد مخدر تبدیل شده بودند، خبر داد و گفت: پس از چند مورد مطالبه شهروندان کرمانشاهی در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» ادامه داد: ماموران در بررسی های خود متوجه شدند برخی افراد ۲ باب منزل و مغازه را به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل کرده اند و در ادامه هماهنگی های لازم با دادستان شهرستان کرمانشاه برای برخورد با این اماکن به عمل آمد.

وی تصریح کرد: با شناسایی این اماکن اقدام لازم برای تخریب آن ها به عمل آمد و با هماهنگی های انجام گرفته منزل و مغازه ای که محلی برای عرضه و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود، به صورت کامل تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: پیش از تخریب و در بازرسی های انجام گرفته مقداری ماده مخدر شیشه، یک هزار و ۶۵ حبه قرص متادون و ۳۰۰ سی سی شربت متادون کشف شد.

وی در پایان از دستگیری چهار نفر در این راستا و معرفی ان ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از ۱۱۴ هزار مواد محترقه غیر مجاز در جوانرود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۱۱۴ هزار و ۸۴۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان "جوانرود" به ارزش پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس جوانرود مبنی بر انبار مقدار زیادی مواد محترقه در یک مرغداری واقع در خروجی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مرغداری مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۱۴ هزار و ۸۴۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی ادامه دارد.

کشف ۸۴ فقره سرقت سیم برق توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه همچنن از کشف ۸۴ فقره سرقت سیم برق توسط کاراگاهان این پلیس خبر داد و گفت: طرح مبارزه با سارقان سیم برق به مدت سه روز در سطح استان به مرحله اجرا درامد که حاصل آن کشف ۸۴ فقره سرقت بود.

سردار جاویدان افزود: در خلال برگزاری این طرح ۱۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه، ۱۶ فقره سرقت اماکن، ۱۷ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۲۲ فقره سرقت داخل خودرو، ۲۰ فقره وسایل و قطعات خودرو و ۱۰ فقره سرقت احشام کشف شد.

وی همچنین با اشاره به کشف ۱۳۱ فقره سایر سرقت ها، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۰۲ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در اسلام آباد غرب کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف پنج تن چوب قاچاق در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب مبنی بر قاچاق چوب و نگهداری در انباری واقع در یکی از محلات شهرستان ،رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری مامورین اداره منابع و طبیعی و طی هماهنگی با مقام قضائی بازرسی لازم را به عمل آوردند که در بازرسی به عمل آمده پنج تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیون ریال کشف شد و پرونده ای در این خصوص نیز تشکیل شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش از کشف انواع لوازم خانگی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، تعداد یک دستگاه ماشین ظرف شویی ،یک دستگاه تستر، یک دستگاه آبمیوه گیری ،یک دستگاه اسپرسو ساز و یک دستگاه چرخ گووشت و تعداد ۲ سرویس ۱۴۴ عددی قاشق و چنگال و ۴۴ تکه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha