۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85032950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجانی‌ها بیش از ۱۶ میلیارد تومان صدقه دادند

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85032950
زنجانی‌ها بیش از ۱۶ میلیارد تومان صدقه دادند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۱۳۶ هزار مشترک طرح صدقات در استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

روح اله صالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیاز سنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.

وی به نحوه جمع آوری و ساماندهی صدقات جمع آوری شده از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت‌رسانی موثر به خانواده‌های تحت حمایت، اجرای طرح صدقات است.

این مسوول با بیان اینکه توسعه روش‌های نوین در جذب کمک‌های مردمی از برنامه‌های راهبردی و اولویت‌های اصلی در حوزه مشارکت‌های مردمی است، گفت: شهروندان زنجانی می‌توانند از طریق کد آنی پرداخت #۰۲۴*۸۸۷۷* و کد کیوآر اختصاصی از طریق تلفن همراه، صدقه خود را پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده بیش از هفت هزار مشترک حقیقی و حقوقی از ابتدای سال جاری تاکنون به جمع مشترکان صندوق‌های صدقات اضافه شده‌اند.

هم اکنون ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی آنها با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha