۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85032969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد دولت سیزدهم برای سرمایه‌گذاری در خمین قابل تقدیر است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: رویکرد دولت سیزدهم برای سرمایه‌گذاری و تامین زیرساخت‌های توسعه در خمین قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید«قاسم میرصادقی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خمین، افزود: از مسئولان استان مرکزی به ویژه استاندار در خصوص پیگیری مستمر برخی مسائل مطرح شده در نماز جمعه هفته گذشته خمین تشکر می‌کنم.

امام جمعه خمین تصریح کرد: عملیاتی شدن سند همکاری بین ایران و چین از دستاوردهای سفر رییس جمهور به این کشور است و تبادل انرژی و کالا بین ۲ کشور افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: چین علاقمند به سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد دلاری در ایران است که تحقق این مهم سبب گشایش اقتصادی برای کشور ما می‌شود.

امام جمعه خمین ادامه داد: بیان نظر ناپخته یکی از مقامات چین در سفر به عربستان و سوء استفاده دشمنان با سفر رییس جمهور به این کشور بی اثر شد.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به خسارات جانی و مالی زلزله در ترکیه و سوریه اظهار کرد: مردم خمین برای کمک به زلزله زدگان این کشورها مشارکت بیشتری کنند.

وی گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر در آزمون کمک به زلزله زدگان مردود شدند چرا که به ترکیه ۶۵ کشور کمک کردند و سوریه هدف تحریم‌ها قرار گرفت و تنها ۱۳ کشور به آن کمک‌های محدودی داشتند.

امام جمعه خمین ادامه داد: این زلزله بزرگ در شرایط تورم و کاهش ارزش ۳۰ درصدی لیر دربرابر دلار امریکا ضربه سنگینی به ترکیه وارد کرد.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به حضور تاریخی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور باشکوه و بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و چشمان دشمنان نظام را کور کرد و بدون شک آینده درخشانی برای نظام اسلامی رقم خواهد زد.

امام جمعه خمین با اشاره به بارش برف در هفته اخیر در این شهرستان افزود: اقدامات شبانه روزی شهرداری و راهداری شهرستان برای خدمات رسانی به شهروندان قابل تقدیر است.

وی با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص)گفت: مبعث روز بزرگی است که انسان از تاریکی به وسیله هدایت پیامبر(ص) به نور رسیده است و بر روزه گرفتن در این روز بسیار سفارش شده است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha