۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 85033101
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تقویت توان شناورهای دریایی و پهپادی مرزبانی ایران ادامه دارد

گرگان - ایرنا - فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: تقویت توان شناورهای دریایی و پهپادی مرزبانی ایران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار احمدعلی گودرزی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از یک پاسگاه مرزی استان گلستان اظهار کرد: برای بالا بردن توان عملیاتی مرزبانی در هفته‌های گذشته ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اختیار دریابانی استان‌های جنوبی و شمالی مانند گلستان قرار گرفت.

وی افزود: ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد و بر اساس طرح‌های تاکتیکی قرار است با تجهیزات جدید مانند پهپادهای مختلف و خودروهای تاکتیکی، مناطق سخت‌گذر و کوهستانی مرزهای کشور با ثبات‌تر شود.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران افزود: به لطف خدا و با تلاش فرزندان این مرز و بوم و تلاش مرزبانان غیور گلستان در مرزهای این استان امنیت پایدار و مناسب برقرار است.

سردار گودرزی افزود: با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار واحدهای مرزبانی، سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی آن‌ها و جاده‌های مرزی بازسازی و تجهیز شدند.

سرتیپ گودرزی که صبح امروز وارد گلستان شد؛ ساختمان ستاد شماره ۲ فرماندهی مرزبانی گلستان در شصت کلاته گرگان را با اعتبار ۷ میلیارد تومان در زمینی به وسعت هزار متر مربع به نام شهید خطیری افتتاح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha