۲۴ ساعت مانده به صبح؛ دوچرخه‌سواری به خط پایان می‌رسد؟

تهران- ایرنا- مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری در شرایطی فردا برگزاری می‌شود که به دلیل اتفاقات اخیر و حاشیه‌های ایجاد شده یک میهمان ویژه هم خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از کش‌وقوص‌های فراوان قرار است فردا و از ساعت ۱۰ صبح برگزار شود، مجمعی که به دلایل مختلف از جمله شیطنت‌های افراد و گروه‌هایی خاص این فدراسیون را چندوقتی است به چالش کشیده و حتی باعث شد رئیس منتخب مجمع نیز در نهایت استعفا بدهد تا روند فعالیت‌های فدراسیون دچار مشکل نشود.

بعد از آن و با انتخاب یک سرپرست برای این فدراسیون، بحث تایید اساسنامه موضوعی جدی برای ادامه فعالیت‌های فدراسیون شد، مساله‌ای که در نهایت با سفر وزیر ورزش و مسوول وقت کمیته ملی‌المپیک کشورمان و دیدار با مسوولان اتحادیه جهانی ختم به خیر شد و در نهایت اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به تایید رسید.

در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت تا آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری باقی نمانده اما هنوز شیطنت‌هایی وجود دارد، مساله‌ای که در نهایت باعث شد دبیرکل‌کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا در نامه‌ای به فدراسیون کشورمان اعلام کند شخصا برای حضور در این مجمع راهی تهران می‌شود تا از نزدیک روند کار را نظاره‌گر باشد.

اُنکار سینگ تا ساعاتی دیگر وارد تهران می‌شود، فردی که شناخت خوبی نسبت به دوچرخه‌سواری ایران دارد و می‌داند این فدراسیون در چند وقت با چه چالش‌هایی مواجه بوده اما نکته جالب اینجاست که برخی‌ منافع شخصی را همچنان بر منافع ملی ترجیح داده و سعی دارند اهداف قبلی خود را دنبال کنند و باید دید در چنین شرایطی روند مجمع انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری پگونه پیش خواهد رفت.

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه سواری فردا یکشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.محمد بابایی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، محمد میرابوطالبی، افشین داوری لطف‌آبادی، محمد صانعی و رسول اسدی شش نامزد حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha