۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85034385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۲ هزار سرم پزشکی قاچاق در زنجان

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85034385
کشف بیش از ۲ هزار سرم پزشکی قاچاق در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۴۹۲ عدد انواع سرم پزشکی به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در طرح مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی طی ۲ عملیات پلیس استان کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: با اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی پس از هماهنگی قضایی با اشراف اطلاعاتی ماموران، یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف که در بازرسی از این خودرو انواع سرم پزشکی فاقد مجوز کشف شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات ها انبار تجهیزات پزشکی غیرقانونی نیز کشف و در بازرسی از این انبار تعداد ۲۳۷ عدد انواع تجهیزات دندانپزشکی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان به عناصر سودجو و فرصت طلب که با هدف کسب سود، بازار اقلام بهداشتی، دارویی و پزشکی را هدف قرار داده اند هشدار داد، گفت: پلیس با اخلالگران حوزه دارو و درمان به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

برخورد قانونی با مجرمان مطالبه مردم است
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح زاجرات (طرح برخورد با اراذل و اوباش) و دستگیری ۷۷ سارق و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: برخورد قانونی با مجرمان مطالبه مردم و وظیفه پلیس، ارتقای احساس امنیت در جامعه است و ما به عنوان مسئولان استقرار نظم و امنیت در جامعه در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ داود مرسلی اظهار کرد: در پی اجرای این طرح ماموران انتظامی طی ۷۲ ساعت اقدام به پاکسازی مناطق مختلف شهر زنجان کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند در این طرح ۳۸ سارق و مالخر و ۳۹ معتاد متجاهر را دستگیر کنند که متهمان به ۵۱ فقره سرقت اعتراف کردند و اموال مسروقه از آنان کشف شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با هشت فقره سرقت در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری سارق اماکن خصوصی با هشت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح زاجرات به منظور کشف سرقت های اماکن خصوصی با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی و انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خدابنده اجرایی شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در اجرای این طرح یک سارق دستگیر شد که در تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی از شهروندان خواست: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

دستگیری ۲ سارق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از دستگیری ۲ سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور مبارزه با سرقت، اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان زرین آباد، ضمن انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی اقدام به شناسایی چند نفر سارق و مالخر کردند.

سرهنگ محمد معصومی راد افزود: با اشراف ماموران ۲ نفر سارق حرفه ای دستگیر شدند که در تحقیقات پلیسی به ۲ فقره سرقت اعتراف کردند و اموال مسروقه از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha