۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85034449
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عضویت بیش‌از ۴ هزار نفر در صندوق خرد زنان روستایی سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۴۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری با چهار هزار و ۲۲ عضو در سطح استان فعال است.

بهزاد شهرکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با هدف معرفی و عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و نیز استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سایر دستگاه‌ها و بنیادها منتخبی از صندوق‌های خرد زنان روستایی سطح استان در قالب ۱۵ غرفه در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس به ارائه محصولات تولیدی خود پرداختند.

وی افزود: در راستای تقویت صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایری و به منظور حمایت‌های مالی از صندوق‌ها، صندوق حمایت از فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در استان در سال ۹۰ با سرمایه ۹۹۷میلیون ریال و با عضویت هفت نفر تشکیل شد.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان ادامه داد: هم‌اینک سرمایه این صندوق به بیش از ۳.۲ میلیارد تومان با ۵۶ صندوق خرد تحت‌ پوشش رسیده است.

وی صنایع دستی، پرورش طیور، فرآوری محصولات کشاورزی، سبزی کاری، حصیربافی، سوزن دوزی، سکه دوزی و پخت نان و کلوچه محلی عمده فعالیت زنان روستایی عضو این صندوق در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha