۱ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۱۵
کد خبر: 85034885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گام بلند تیم والیبال شهداب یزد برای دفاع از عنوان قهرمانی + فیلم

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۱۵
کد خبر: 85034885
کاظم سبحان زاده
گام بلند تیم والیبال شهداب یزد برای دفاع از عنوان قهرمانی + فیلم

یزد-ایرنا- تیم والیبال شهداب یزد با شکست دادن هم استانی خود ایفاسرام اردکان، یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نزدیک شد.

به گزارش ایرنا، تیم شهداب یزد، اولین مسابقه دور رفت مرحله پلی آف خود را که با حضور جمعی از هواداران یکشنبه شب در سالن فدراسیون برگزار شد با نتیجه سه بر یک بر حریف خود تیم ایفا سرام پیروز شد و برای صعود از این مرحله در روز سه‌شنبه دوم اسفندماه جاری دیدار برگشت پلی آف را برگزار می‌کند.

در مسابقه دور رفت که با حضور پرشور تماشاگران و حامیان شهداب هرچند شهداب در ست اول با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ مغلوب ایفایی‌ها شد ولی در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید.

در این مسابقه مهم امیر غفور بازیکن خوب و آماده تیم شهداب یزد با کسب ۳۲ امتیاز، عنوان امتیاز آورترین بازیکن این دیدار مهم را به دست آورد و همچنین در تیم والیبال ایفاسرام شهرستان اردکان نیز علیرضا مباشری با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن بود.

طبق برنامه سازمان لیگ و فدراسیون والیبال، دیدار برگشت ۲ تیم ساعت ۱۸ روز سه شنبه دوم اسفندماه جاری برگزار خواهد شد و اگر شهداب این دیدار به را به سود خود پایان دهد به مرحله نیمه نهایی راه یافته و در صورت برد ایفاسرام اردکان، بازی سوم در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

در مجموع از ۳۰ بهمن تا ۱۵ اسفندماه جاری، والیبال ایران شاهد رقابت‌های سطح بالا و حساسی خواهد بود تا علاقه مندان این رشته ورزشی یک دوره فشرده، همراه با مسابقات زیبا و جذاب را پشت‌سر بگذارند و دیدار دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان نیز شروعی تحسین‌ برانگیز برای این مسابقات بود.

سرپرست تیم والییال شهداب یزد گفت: حضور تماشاگران یزدی و همچنین ارائه یک بازی فنی موجب برد تیم شهداب در مرحله حساس و مهم دور رفت مرحله پلی آف شد و امیدواریم با همین انگیزه بالا شاهد تداوم موفقیت‌ها و رسیدن به مقام قهرمانی باشیم.

ابوالقاسم میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیروزی را به عموم تماشاگران و هواداران تیم شهداب که در همه شرایط در کنار تیم و کادرفنی و تمامی عوامل باشگاه هستند تقدیم می‌کنیم و قطعا برای رسیدن به اهداف در فصل جاری از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

طبق مقررات فدراسیون، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان ایران به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم این دیدارها روزهای پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم اسفندماه جاری بر اساس برنامه دور رفت برگزار خواهد شد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر با حضور ۱۴ تیم در یک گروه شامل تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، سایپا تهران، شهرداری ورامین، شهداب یزد، شهرداری گنبد، هورسان رامسر، پیکان تهران، پاس گرگان، مس رفسنجان، راه‌یاب ملل مریوان و آذرباتری ارومیه پیگیری شد.

تیم والیبال شهداب یزد برای نخستین بار با کسب دو پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران در سال گذشته با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود دو هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha