تیم والیبال ایفا‍‌سرام اردکان بر شهرداری ارومیه غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم والیبال ایفاسرام اردکان در دیداری خانگی روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور سه بر یک بر تیم شهرداری ارومیه غلبه کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که با حضور جمعی از تماشاگران در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان برگزار شد تیم ایفا سرام اردکان در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر۲۲ بر تیم شهرداری ارومیه غلبه کرد.

همچنین در این دیدار که با حضور و استقبال خوب تماشاگران اردکانی مواجه شده بود تیم شهرداری ارومیه در ست سوم موفق شد تیم ایفا سرام را با امتیاز ۲۵ بر۲۱ شکست دهد اما در مجموع متحمل شکست شد. تیم ایفاسرام اردکان با کسب این پیروزی با ۱۳ برد در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

مسابقه تیم‌های ایفاسرام اردکان و شهرداری ارومیه را کیوان عابدزاده و سجاد خان‌بابازاده قضاوت کردند، ناظر فنی این مسابقه نادر انصاری و ناظر داوری امیر صداقت بود و برنامه هفته آینده تیم ایفا سرام اردکان متعاقبا توسط فدراسیون اعلام می‌شود .

پوریا یلی، اسماعیل مسافر، رضا عابدینی، جوادکریمی، علیرضا مباشری، مصطفی عباسلو و سجاد جلوداریان و سرمربی علیرضا طلوع کیان بازیکنان ایفاسرام و سعید مصطفی وند، علی علیپور، امیر برزگری، جاوید اسماعیل زاده، اردلان سیدعباسی، مصطفی باقری و اسماعیل طالبی و سرمربی تیم جهانگیر سیدعباسی بازیکنان شهرداری ارومیه را تشکیل می دادند و امتیاز آورترین بازیکن پوریا یلی با ۲۲ پوئن بود.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال، شهداب یزد با ۵۴ امتیاز صدرنشین شد و ایفاسرام هم با ۴۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت تا هر دو تیم به مرحله پلی آف صعود کنند.

تیم والیبال ایفا‍‌سرام اردکان بر شهرداری ارومیه غلبه کرد

اما قرار گرفتن شهداب یزد در رده اول و ایفاسرام اردکان در رده هشتم سبب شد تا این دو تیم در دور بعدی رقابت‌ها که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود به مصاف هم بروند و دربی جذاب یزدی‌ها را رقم بزنند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر با حضور ۱۴ تیم در یک گروه شامل تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، سایپا تهران، شهرداری ورامین، شهداب یزد، شهرداری گنبد، هورسان رامسر، پیکان تهران، پاس گرگان، مس رفسنجان، راه‌یاب ملل مریوان و آذرباتری ارومیه پیگیری می‌شود.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد و مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌که هشت برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین دو تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha