خبرهای خوب برای شهروندان کوار، سروستان و خرامه

شیراز- ایرنا- در جلسه ای با حضور عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و آب منطقه ای این استان، روند اجرای پروژه های عمرانی این ۲ اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این جلسه،که روز دوشنبه ترتیب یافت وضعیت پیشرفت پروژه‌های نقاط حادثه‌ خیز، تعریض نقاط دارای بار ترافیکی و روکش محورهای اصلی، نصب برج روشنایی در تقاطع جاده‌های فرعی به محورهای اصلی، بهسازی محورهای اصلی مانند شیراز به هورباف و کوار، اکبرآباد، فرمشگان، محور کوهنجان، محور الاعدوله، محورهای مرودشت به کربال، سروستان به خرامه، سروستان به شیراز، شیراز به خرامه و دوربرگردان‌ها و تقاطع‌های موجود در محورهای اصلی به فرعی مورد بررسی قرار گرفت.

با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها، ضمن ارتقاء ایمنی، تردد مردم در این جاده‌ها با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.
خبرهای خوب برای شهروندان کوار، سروستان و خرامه
همچنین در جلسه بررسی پروژهای حوزه آب شهرستان های کوار، سروستان و خرامه، آخرین وضعیت پیشرفت خط لوله انتقال آب شیراز به خرامه، تکمیل کانال‌های زیر مجموعه سد کوار به ویژه در نقاطی مانند روستای دشتک که با خودیاری انجام می‌شود.

اصلاح و تعمیر و ایمن سازی سردهانه‌های کانال‌های آب در منطقه کربال در خرامه، پروژه سد کوار و تکمیل زیرساخت آب شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان از پساب و چگونگی تقسیم آب آن مورد بررسی قرار گرفت.
رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در این جلسه با اشاره به آبگیری سد کوار در سال ۱۴۰۳، بر لزوم اتمام این پروژه و آبگیری آن در موعد مقرر تاکید کرد.
شهرستان های کوار و سروستان به ترتیب در فاصله ۴۰ کیلومتری و ۸۵ کیلومتری شرق شیراز و شهرستان خرامه در فاصله ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha