توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توزیع اقلام مختلف کالاهای اساسی تنظیم بازار با قیمت های مصوب از امروز، دوشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آغاز شده است.

«علی چاله‌چاله» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه تا دوازدهم اسفندماه در پارک شاهد کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ عصر پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع کالاهای اساسی و تنظیم بازار از جمله گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار، گوشت گرم و منجمد مرغ، برنج، روغن، قند و شکر و دیگر اقلام با هدف کمک به معیشت مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: در روزهای اخیر همزمان با عرضه گوشت قرمز منجمد داخلی و خارجی در استان کرمانشاه، برنامه ریزی جهت توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار نیز از طریق سازمان جهاد کشاورزی پیگیری شد که مطابق هماهنگی‌های به عمل آمده با اتحادیه دامداران استان و اتحادیه عشایری و تعاون روستایی، گوشت گرم گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۲۷۰ هزار تومان به صورت قصابی و بسته بندی به میزان مورد نیاز شهروندان توزیع می شود.

چاله‌چاله بیان کرد: علاوه بر این، توزیع گوشت منجمد قرمز نیز به قیمت های مصوب در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در کرمانشاه آغاز شد

وی ادامه داد: در کنار گوشت قرمز، گوشت گرم و منجمد مرغ نیز برای رفاه حال شهروندان به میزان مورد نیاز آنها هم اکنون در حال توزیع است که به قیمت های پایین تر از نرخ مصوب عرضه می شود.

چاله‌چاله در زمینه توزیع برنج نیز یادآور شد: برنج تایلندی و هندی نیز در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی به ترتیب به قیمت ۱۸۰ و ۳۵۰ هزار تن در این نمایشگاه توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه نیز از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۵۵۰ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب برای تعادل بخشی به بازار و تامین سبد پروتئین خانوارها در استان توزیع کرده است که همچنان نیز تداوم دارد.

قیمت سرسام آور گوشت قرمز در کرمانشاه در چند ماه اخیر موجب شده تا این ماده پروتیینی به دلیل قیمت بالای آن دور از دسترس مردم قرار گرفته و در حال حذف از سبد غذایی مردم باشد به طوری که هم اینک قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند در قصابی های شهر کرمانشاه به بیش از ۴۰۰ هزار تومان رسیده است در حالیکه این میزان تا ۲ ماه پیش در حدود ۱۹۰ تا ۲۲۰ هزار تومان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha