۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85035706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زارع: اگر بازیکن استقلال خطا می‌کرد، اخراج نمی‌شد/ ملوان را تنها گذاشته‌اند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان معتقد است که اگر در صحنه خطای منجر به اخراج بازیکن این تیم، بازیکن استقلال این خطا را انجام می‌داد، اخراج نمی‌شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مازیار زارع سرمربی ملوان پس شکست این تیم برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. نسبت به مسابقه گذشته شکل بازی‌مان تغییر کرده بود و همه چیز تا قبل از گل استقلال به خوبی پیش می‌رفت و موقعیتی به این تیم نداده بودیم. در بخش دفاعی شکل کار را خوب حفظ کرده بودیم و به دنبال گل نخوردن بودیم تا زمان سپری شود. همچنین آگاه بودیم استقلال جلو می‌آید و در ضد حملات می‌توانیم به آنها گل بزنیم. با اخراجی که داشتیم کارمان سخت شد و گل خوردیم. اگر گل نمی‌خوردیم و بازیکن ما اخراج نمی‌شد، توان این را داشتیم که به بازی برگردیم و شکل بازی می‌توانست این طور نباشد اما در هر صورت بازی را واگذار کردیم.

زارع در ادامه درباره نحوه قضاوت داور مسابقه هم اضافه کرد: درباره اینکه اخراج بود یا نه سوال دارم اما اگر این اتفاق برای حریف بود، امکان نداشت اخراج شود. داور چهارم این بازی، ترابیان، هفته قبل جلوی تیم گل گهر داور بازی ما بود و به گواه کارشناسان، به جز خسروی که یک کلمه «نه» را در دستش گرفته و فقط برای خطاهای ملوان نه می‌گوید، ۴ روز قبل روی سهیل فداکار همین اتفاق می‌افتد، اما دو نفر از سه کارشناس برنامه فوتبال برتر گفتند پنالتی بود.

سرمربی ملوان افزود: در این فوتبال نبوده‌ام و یک نفر مرا روشن کند و فرق این دو صحنه که فشار می‌گذارند و هل می‌دهند را برای ما بگوید. آقای خسروی! ما بازی را باختیم و دنبال بهانه نیستیم، اما جواب ما را بدهید که فرق صحنه امروز با آن بازی چیست؟ نمی‌دانم که داستان چیست که هر زمانی خطا روی ملوان باشد، می‌گوید خطا نبوده است! برای ملوان همیشه از این اشتباهات است، چون مسئولی نیست که حق ما را بگیرد، نه نماینده نه فرماندار، هیچ کس جلو نمی‌آید و خیال‌شان راحت است. همه عقب نشسته‌اند و ۳ جوان به کمک پور رشید آمده‌اند که اگر نباشد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و همه کارها را می‌کند.

زارع تصریح کرد: کمترین کار یک مصاحبه است. اتفاقی که برای یک تیم می‌افتد، مسئولین فشار می‌آورند، اما برای ما هیچ‌کس نیست و خیال‌شان راحت است که ما سه نفر اینجا در برد و باخت جوابگو هستیم.

وی با با بیان اینکه هرچه به دقیقه ۹۰ نزدیک می‌شدیم داور اخطار پشت اخطار می‌داد، افزود: می‌دانم برای چه بوده است، شاید می‌خواسته دل ما را به دست بیاورد. ما هم در این شهر و در همین زمین فوتبال بازی کردیم و شرایط را می‌دانیم. خدایی ناکرده اصلا به برد استقلال کاری ندارم و به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنم، اما فقط تفاوت‌ها را برای ما مشخص کنند.

وی درباره تشویق شدن توسط استقلالی‌ها هم اظهار داشت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، اما نظر لطف‌شان بود که هم ما و هم ملوان را تشویق کردند. امیدوارم این فرهنگ در تمام ورزشگاه جا بیفتد که تیم میهمان را هم تشویق کنند.

زارع با بیان اینکه پیام حیدری پس از اتفاقاتی که فصل گذشته در بازی تیم‌های ملوان و رایکا در لیگ دسته اول اتفاق افتاد، خودش اعلام کرد که دیگر برای ملوان داوری نمی‌کند، افزود: به هر حال او امروز داوری خیلی بدی نداشت، غیر از یک صحنه که من هنوز آن را ندیده‌ام، اما هفته گذشته دقیقا مثل همین صحنه اتفاق افتاد. من بلد نیستم و می‌خواهم یک نفر من را روشن کند. من از خسروی می‌خواهم که اینکار را در تلویزیون بکند؛ چون جالب است که در کارشناسی داوری صحنه‌ها، یک بله و خیر می‌گذارند و تیم‌ها را نابود می‌کنند.

سرمربی ملوان افزود: به هر حال فوتبال است و داستان‌های خاص خودش را دارد و خودم را عصبی نکنم بهتر است. ممکن است حرف‌هایی بزنم که ناجور شود. البته حرف حق را می‌زنم و از هیچ‌کس نمی‌ترسم. ما پس نمی‌کشیم، اما اینگونه هم نمی‌شود، چون هیچکس به ما سر هم نمی‌زند. تیم را تا اینجا کشانده‌ایم، اما از مسئولان می‌خواهیم که بیایند تا آنها را ببینیم؛ شاید دلمان برایشان تنگ شده باشد! من چیزی از آنها نمی‌خواهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha