صعود بی‌دردسر استقلال به یک چهارم؛ ملوان با ناخدا مازیار در آزادی غرق شد

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم‌های استقلال و ملوان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را «پیام حیدری» با کمک‌های «فرهاد مروجی» و «حمیدرضا افشون» بر عهده داشتند.

صعود بی‌دردسر استقلال به یک چهارم؛ ناخدا مازیار با ملوان در آزادی غرق شد

استقلال که در چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده، با بهترین شرایط مقابل ملوان قرار گرفت و شاگردان ریکاردو ساپیینتو امیدوار بودند در جام حذفی نیز به روند صعودی خود ادامه داده و به پیروزی برسند.

ملوان در شرایطی روبه‌روی آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت که در لیگ برتر ۲ بار مقابل این تیم طعم شکست را چشیده است. انزلی‌چی‌ها این بار انگیزه‌های زیادی مقابل استقلال داشتند.

صعود بی‌دردسر استقلال به یک چهارم؛ ناخدا مازیار با ملوان در آزادی غرق شد

دقایق حساس

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی ملوان توسط عارف غلامی برگشت داده شد تا توپ به عبدالله حسینی برسد اما شوت این بازیکن در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۱۷: ضربه چکشی سعید مهری هافبک پیش تاخته استقلال که این روزها در شرایط آرمانی به سر می‌برد توسط ایمان صادقی مهار شد.

صعود بی‌دردسر استقلال به یک چهارم؛ ناخدا مازیار با ملوان در آزادی غرق شد

دقیقه ۲۶: ملوان در ضد حمله قرصت مناسبی پیدا کرد، کاظمین بدون هیچ مزاحمتی وارد محوطه جریمه استقلال شد اما پاس در عرض او در دستان سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۳۳: خطای مدافعان ملوان روی مهدی قایدی باعث شد تا استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شود، ضربه نه چندان خوب محمد محبی به مدافعان حریف برخورد کرد و در برگشت شوت قایدی با اختلاف به بیرون رفت.

صعود بی‌دردسر استقلال به یک چهارم؛ ناخدا مازیار با ملوان در آزادی غرق شد

دقیقه ۴۰: ملوان در ضد حمله صاحب فرصت خوبی شد، پاس رو به عقب عیدی نزدیک بود موقعیت خطرناکی را برای انزلی‌چی‌ها به وجود آورد اما روزبه چشمی با تکل به موقع توپ را دور کرد. این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دقیقه ۵۱: مجید عیدی، بازیکن ملوان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و ملوان ادامه بازی را با ۱۰ نفر دنبال کردو.

دقیقه ۵۸: ارسلان مطهری در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطا نداشت.

صعود بی‌دردسر استقلال به یک چهارم؛ ناخدا مازیار با ملوان در آزادی غرق شد

دقیقه ۷۵: ارسال کرنر بازیکنان استقلال در محوطه جریمه ملوان با ضربه سر محبی به مطهری رسید اما ضربه سر این بازیکن را صادقی برگشت داد، و مطهری توپ ریباند را به راحتی به تور چسباند.

دقیقه ۸۲: مهدی قایدی با نفوذ عالی خود توپ را به محوطه جریمه ملوان فرستاد و آرمان رمضانی با جای‌گیری خوب گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۶: مهدی قایدی که موتورش در نیمه دوم روشن شده بود توپ خوبی را روی دروازه ملوان فرستاد اما ضربه سر سجاد شهباززاده با واکنش صادقی مهار شد.

دقیقه ۸۹: ملوان در ضد حمله فرصت خوبی پیدا کرد اما ضربه سر کاظمین با واکنش حسینی راهی به دروازه نبرد.

تیم فوتبال استقلال با این برد به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در دیگر بازی حساس این مرحله، تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی(ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری(آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، عبدالله حسینی (مصطفی ناییج پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، سجاد بازگیر(میرحسین یحیی زاده)، مهران احمدی و سهیل فداکار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha