۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85036119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: تیم‌های ورزشی استان در لیگ‌های برتر حمایت می‌شود

زنجان - ایرنا- استاندار زنجان گفت: از تیم‌های ورزشی در لیگ‌های ملی حمایت می‌کنیم و انتظار می‌رود صنایع استان برای حمایت مالی از این تیم‌ها پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان استان، افزود: واحدهای تولیدی و صنایع استان با توجه به رسالت های اجتماعی خود می توانند به صورت مجموعه‌ای از شرکت ها در این مسیر پیشقدم شوند.

افشارچی بر لزوم توجه به مقوله مهم نشاط اجتماعی در استان تاکید کرد و افزود: اخیرا در ارتباط با حمایت از یک تیم ورزشی در استان مسایلی به وجود آمد که نیاز به روشنگری دارد.

وی با بیان اینکه انجام کارهای مختلف از قبیل برگزاری جشنواره ها نمی تواند اندازه یک تیم ورزشی در ایجاد نشاط اجتماعی تاثیرگذاری داشته باشد، اضافه کرد: در حال حاضر این استان، مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری را در اختیار دارد و از طرفی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز در مراحل پایانی احداث قرار دارد و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

این مسوول ادامه داد: بسیاری از علاقه مندان و جوانان تمایل دارند در آخر هفته ها در این فضاهای ورزشی حضور یابند و به تشویق یا طرفداری تیم ورزشی مورد علاقه خود بپردازنند که در این استان وجود ندارد و باید تحرک ورزشی بیشتری در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تیم های ورزشی استان های همجوار در لیگ های برتر حضوری چشمگیر دارند، اظهار داشت: حضوریک تیم ورزشی در لیگ های یک تا سه برای هر استانی بسیار ارزشمند است.

افشارچی با بیان اینکه جوانان این استان نیازمند نشاط اجتماعی هستند، افزود: هر چند اشتغال و موضوعات دیگر برای جوانان مهم است اما این مقوله نیز اهمیت بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه هر تیمی از استان که بخواهد در کشور و در لیگ ملی حضور پیدا کند مورد حمایت واقع می شود، اظهار داشت: اینکه اعلام شده شهرداری زنجان برای حمایت از این تیم هزینه می کند، چنین چیزی نیست بلکه به عنوان حامی مالی این تیم عمل خواهد کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه شرکت های خاصی همانند سرب و روی می توانند حامی خوبی برای تیم های شاخص لیگ برتری استان در کشور باشند، خاطرنشان کرد: صنایع استان نیز باید در این خصوص پای کار باشند چون استان های دیگر در چند رشته ورزشی تیم های لیگ برتری دارند اما در استان زنجان چنین چیزی را شاهد نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: حمایت یک واحد صنعتی یا یک دستگاه از تیم ورزشی نقطه منفی نیست چرا که تلاش بر ایجاد نشاط اجتماعی است و در این میان انتظار بر این است اداره کل ورزش و جوانان بیش از گذشته در این زمینه فعال باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha