مسی هم برود نیمار پاریس را ترک نمی‌کند

تهران- ایرنا- نیمار مصمم است در پاری‌سن‌ژرمن بماند؛ حتی اگر دوست نزدیکش لیونل مسی تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

به گزارش ایرنا، نیمار مهاجم ملی‌پوش برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با ژاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و این بازیکن قصد دارد به این توافق احترام بگذارد و تا پایان مدت قراردادش در این تیم بماند. اگر این اتفاق صورت بگیرد گران‌ترین بازیکن تاریخ که در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو (۱۹۷ میلیون پوند / ۲۳۷ میلیون دلار) از بارسلونا انتقال پیدا کرده ۱۰ سال را در پاریس سپری خواهد کرد.

گفته می‌شود مسئولین پاری‌سن‌ژرمن قصد دارند این مهاجم برزیلی را در لیست فروش خود قرار دهند. نیمار که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا حداقل دو هفته مصدوم و غایب است، قصد دارد تمام تلاش خود را برای رویارویی با بایرن مونیخ در ۸ مارس انجام دهد. اما با قراردادی که تا سال ۲۰۲۷ دارد، این برزیلی به آینده خود در پاریس در بلندمدت نیز فکر می‌کند.

مسی هم برود نیمار پاریس را ترک نمی‌کند

مهاجم خوش‌تکنیک برزیلی مشتاق است به PSG کمک کند تا شکوه اروپا را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، به دست آورد و می‌خواهد منتقدانش را ساکت کند. او به دنبال این است که در محیط فعلی خود باقی بماند حتی اگر لیونل مسی هم تیمی سابق خود در بارسلونا تصمیم بگیرد از این تیم جدا شود. مسی هنوز قراردادش را با پاریس تمدید نکرده و آینده این فوق ستاره آرژانتینی در این تیم نامعلوم خواهد بود.

مسی هم برود نیمار پاریس را ترک نمی‌کند

مسی هم برود نیمار پاریس را ترک نمی‌کند

از طرفی دیگر با توجه به بالا بودن دستمزد این بازیکن آمریکایی جنوبی پیدا کردن یک خریدار را دشوار می‌کند و کمتر تیم‌هایی هستند که می‌توانند از پس هزینه برآیند. تیم‌هایی مانند چلسی و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس هستند که تمایل به جذب این بازیکن دارند با این حال، نیمار آماده است هر گونه برنامه بازی در لیگ برتر را تا حداقل ۳۵ سالگی به تعویق بیندازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha