مرفاوی: سعی داریم آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا ببریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: با توجه به مسابقاتی که در دهم اسفند در پیش داریم، سعی کردیم آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا ببریم

به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی امروز سه‌شنبه سرمربی تیم فوتبال جوانان در رابطه با آخرین وضعیت تیم جوانان پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: با توجه به مسابقاتی که در دهم اسفند در پیش داریم، سعی کردیم آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا ببریم و به لحاظ فنی نیز کارهای تاکتیکی بیشتری در دستور کار قرار دادیم و شرایط تیمی خوبی داریم. شاید به دلیل فشار بالا تمرینات کمی بازیکنان از آمادگی دور باشند ولی قطعا تا زمان مسابقات به شرایط آرمانی خواهند رسید که بتوانیم اولین بازی را با افتخار و اقتدار به برتری دست پیدا کنیم.

وی افزود: در گروه ما قطر، استرالیا و ویتنام حضور دارند که اولین بازی را در مقابل قطر انجام خواهیم داد و به ترتیب به مصاف استرالیا و ویتنام خواهیم رفت که امیدوار هستیم به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم.

تیم فوتبال جوانان کشورمان خود را برای جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند. تیم جوانان ایران در گروه B با تیم‌های قطر، استرالیا و ویتنام رقابت خواهد کرد.

برنامه بازی‌های جوانان ایران در شهر فرغانه ازبکستان به شرح زیر است:

چهارشنبه دهم اسفندماه

ایران و قطر؛ ساعت ۱۹ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

شنبه سیزدهم اسفندماه

ایران و استرالیا؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

سه شنبه شانزدهم اسفندماه

ایران و ویتنام؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha