مرفاوی: با تمام قوا به ازبکستان آمده‌ایم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: قهرمانی آسیا مهم است و تیم‌هایی که اینجا حضور دارند، با آمادگی کامل آمده‌اند و تیم ایران هم با آمادگی و تمام قوا در ازبکستان حضور یافته است.

به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی روز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با قطر در جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا اظهار داشت: از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستیم و از میزبانی ازبکستان تشکر می‌کنم. قهرمانی آسیا مهم است و تمام تیم‌هایی که اینجا حضور دارند، با آمادگی کامل آمده‌اند. ما هم با آمادگی و تمام قوا به مسابقات آمده‌ایم.

سرمربی تیم جوانان ایران پیرامون بازی با قطر هم گفت: قطر تیم خیلی خوبی است. همان گونه که از آن‌ها شناخت داریم، قطر نیز از ما شناخت دارد. هر دو تیم به عنوان تیم اول از مسابقات مقدماتی صعود کردند و قدرتمند هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. قطر از لحاظ آکادمیک امکانات خیلی خوبی دارد. ما نیز استعدادهایی داریم که می‌توانند در آینده برای فوتبال کشورمان مفید باشند و در تیم‌های بسیار بزرگی بازی کنند.

مرفاوی در خصوص مشکل گلزنی مهاجمان ایران با توجه به اینکه خودش یک مهاجم گلزن بود، تاکید کرد: شک نکنید فوتبال ما استعدادهای بسیار خوبی دارد و از گذشته بازیکنان و مهاجمان بسیار بزرگی داشتیم. این مسیر ادامه پیدا می‌کند؛ یک دوره‌ای من بودم و قبل از من مهاجمان بزرگ‌تری چون فرشاد پیوس بودند و بعد از من هم علی دایی، مهدی طارمی و سردار آزمون آمدند. این مسیری است که فوتبال ایران می‌رود. شک نکنید در آینده مهاجمان خوبی داریم که جایگزین این عزیزان می‌شوند. به این موضوع خوش‌بین هستم و امیدوارم از همین بازی‌ها استارت بزنیم.

مرفاوی: با تمام قوا به ازبکستان آمده‌ایم

تیم جوانان ایران در دیدارهای دوم و سوم مقابل استرالیا و ویتنام قرار خواهد گرفت و در صورت کسب مقام اولی و دومی راهی دور حذفی خواهد شد. تیم جوانان ایران در صورت پیروزی در اولین بازی حذفی به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا به جام جهانی صعود خواهد کرد.

برنامه بازی‌های جوانان ایران در شهر فرغانه ازبکستان به شرح زیر است:

چهارشنبه دهم اسفند:

ایران و قطر؛ ساعت ۱۹ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

شنبه سیزدهم اسفند:

ایران و استرالیا؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

سه‌شنبه شانزدهم اسفند

ایران و ویتنام؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha