مظلومی: چرا مدیرکل ورزش همدان از برداشت ۲۷میلیون تومان بدون ضابطه حرفی نمی‌زند؟

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه تخلف مالی در دوره مدیریت سمیه سهیلی صورت نگرفته است، گفت: در زمان سرپرست یک نفر، اداره کل ورزش اعلام کرد که آن فرد ۲۷ میلیون تومان بدون ضابطه برداشت کرده است.

محمدرضا مظلومی صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علی حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان چند ماهی است که این سمت را دارد و شاید اشراف به مسائل نداشته باشد. سال ۱۳۸۶ و در زمان ریاست ناهید پوررمضانی زمینی از طرف بهزیستی برای ساخت مجموعه ورزشی اختصاص داده شد و قرار بود که هم اداره کل ورزش و هم هیئت نابینایان استان از آن استفاده کند. اما بعد از ۱۵ سال اکنون اداره کل ورزش به دنبال فروش این سالن است و حتی سمیه سهیلی رییس هیئت ورزش نابینایان همدان را متهم به تخلف مالی می‌کند. اگر تخلفی بوده است که در ۱۵ سال گذشته کسی به آن اعتراض نداشت. اگر سهیلی تخلف کرد چرا صلاحیت او برای ادامه کار در هیئت تایید شد؟

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان ادامه داد: اگر قرار بر تخلف باشد باید حقیقی پاسخگو باشد زیرا پس از پایان دوره چهار ساله سهیلی، حقیقی، برای سرپرستی یک فرد را به ما معرفی کرد که تخلف بزرگی انجام داد. او بدون ضابطه ۲۷ میلیون تومان از حساب فدراسیون برداشت کرد. برای برداشت این میزان پول نیاز به امضای پنج نفر است که سه نفر از آن افراد در جریان برداشت پول نبودند. علی حقیقی از این تخلف هم حرفی بزند. مدیر کل ورزش استان همدان چرا چشم خود را روی کار مدیران پیشین و روسای هیئت نابینایان این استان می‌بنند.

مظلومی گفت: امروز در جلسه‌ای که با محمد پولادگر(معاون وزیر ورزش) داشتم از او خواستم برای حل این مشکل پیش‌قدم شود و یک جلسه بگذارد که اگر ما تخلف کردیم بررسی شود و اگر مدیر کل ورزش مطلب غیر واقعی را بیان کرده، پاسخ دهد. چرا در ۱۶ سال گذشته هیچ مشکلی نداشتیم؟ این مهم است که چرا باید حقیقی در کمتر از یکسال ما را متهم به تخلف کند.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک افزود: دولت و مجلس برای فروش اموال دولتی شرط گذاشته و اعلام کردند که در صورتی که مازاد باشد باید به فروش برسد. سالن مورد اختلاف هیئت و اداره کل ورزش همدان کجا مازاد اعلام شده که به دنبال فروش آن هستند؟! ما با مسئولان ورزش استان قرارداد داریم و برای استفاده مشترک از آن به توافق رسیدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha