۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85037724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صحت ۸۴ درصد طرح‌های اشتغالزایی در کردستان تایید شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: بعد از نظارت و پایش‌های صورت گرفته، صحت ۸۴ درصد طرح‌های اشتغال‌زایی ثبت شده در سامانه رصد استان تایید شد.

فرزاد پیشکاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پایش در قالب قرارگاه اشتغال استان صورت گرفته است، اظهار کرد: تاکنون هزار و ۳۷۴ طرح توسط چهار شرکت غیر دولتی طرف قرارداد در سطح استان به شیوه حضوری و میدانی راستی آزمایی شده است.

وی افزود: در بازه زمانی ۴٠ روزه از هشتم بهمن‌ ماه تا ۲۰ اسفند جاری، طرح‌های اشتغالزایی ثبت‌شده در سامانه رصد، توسط مرکز ملی پلایش و نظارت اشتغال وزارت کار به استان ارسال و طی هماهنگی با مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی طرف قرارداد به صورت میدانی و حضوری نظارت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: در قالب فعالیت قرارگاه اشتغال، هر ۴۸ ساعت یک بار گزارش میزان نظارت بر اشتغالزایی صورت‌ گرفته به وزارت کار اعلام می شود.

پیشکاری ادامه داد: این قرارگاه با دستور ویژه وزیر کار و با همت اداره کل امور استان‌های وزارت کار به منظور نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha