جهاد اسلامی: ملت فلسطین پشت مقاومت ایستاده‌اند

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در واکنش به یورش امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت شش فلسطینی در جریان این تجاوزگری، مقاومت مبارزان فلسطینی در این شهر را ستود و تاکید کرد که ملت فلسطین پشت مقاومت ایستاده‌اند و از آن حمایت می‌کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه فلسطین الیوم، «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی در این باره اظهار داشت: به دلاوران «سرایا القدس» در گردان نابلس که با تجاوز رژیم اشغالگر به این شهر با هدف بازداشت «محمد ابوبکر» فرمانده این گردان و همراه مجاهدش «حسام سلیم» مقابله می کنند، درود می‌فرستیم.

سلمی دلاوری‌ها و مقاومت محمد ابوبکر و حسام سلیم را ستود و آن را نمونه‌ای زنده از فداکاری، جسارت و استواری فلسطینی‌ها ارزیابی کرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: ملت ما بدون کنار گذاشتن رویکرد جهاد، پشت مقاومت ایستاده‌اند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس یورش بردند و با فلسطینی ها درگیر شدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، این درگیری‌ها تا بدین لحظه شش شهید و ۴۵ زخمی بر جای گذاشته است.

در همین حال، هلال احمر فلسطین نیز تعداد مجروحان را ۶۷ نفر اعلام کرده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و به طور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha